Η
μυστική επιχείρηση των Ναζί στο Θιβέτ (μέρος 2ο)
Σε
σωζόμενο κατάλογο των μελών της «θούλης» συναντώνται, τα ονόματα των Ρούντολφ
Ες, Ντήτριχ Έκαρτ, αλφρεντ Ρόζενμπεργκ, Χανς Φρανκ,Γκόττφρηντ Φέντερ, Καρλ
Χάρρερ και αντον Ντρέξλε (υπενθυμίζεται ότι ο Χίτλερ θεωρούσε τον Έκαρτ
«δάσκαλο» του).
Αλλά
ας δούμε ακριβώς περί τίνος πρόκειται.
Στην
ελληνική, ινδική και περσική παράδοση συναντάται η Χώρα των Υπερβορείων. Από
εκεί ήρθε στους Δελφούς ο Απόλλων (θεός του φωτός και υψηλότερη θρησκευτική και
ηθική αρχή) και εκεί επέστρεφε τους μήνες του χειμώνα. Η αναζήτηση της Χώρας
των Υπερβορείων είναι διαχρονική. Ο Πυθέας ο Μασσαλιώτης, λ.χ., θεωρείται από
σύγχρονους ερευνητές (π.χ. τον Ζαν Μα-μπίρ) ότι παρακινήθηκε στο ταξίδι του
κυρίως από την προγονική ανάμνηση της αρχαίας και χαμένης γης του Βορρά.
Σύμφωνα με τον Μπαλ Γκανγκαντχάρ Τίλακ οι βεδικές θεότητες έχουν χαρακτηριστικά
σαφώς πολικής καταγωγής.
Κατά
την εποχή που συνετέθη το μεγάλο έπος των Ινδών, οι Ινδοί συγγραφείς είχαν
τέτοια γνώση των μετεωρολογικών αλλά και των αστρονομικών χαρακτηριστικών του
Βορείου Πόλου, που δεν ήταν δυνατόν να αποκτηθεί με απλούς μαθηματικούς
υπολογισμούς. Βεβαίως έπρεπε να καταστεί σαφές, όπως σωστά επισημαίνει και ο
Αλφόνσο ντε Φιλίππι, ότι δεν πρόκειται για ένα απλό πρόβλημα προϊστορίας: αυτό
που ενδιαφέρει είναι η «πνευματικότητα» των Υπερβορείων. Ο Ιούλιος Έβολα γράφει
ότι η μνήμη αυτής της αρκτικής εστίας είναι η κληρονομιά των παραδόσεων πολλών
ανθρώπων, με τη μορφή είτε αληθινών γεωγραφικών υπαινιγμών, είτε συμβόλων της
λειτουργίας της και του αρχικού της νοήματος, που συχνά αλλάζει για να
προσλάβει ένα υπεριστορικό περιεχόμενο ή να εφαρμοστεί σε κάποια άλλα κέντρα τα
οποία είναι δυνατόν να θεωρηθούν «αντίγραφα» του αρχικού… Πάνω απ’ όλα,
παρατηρείται η σύνδεση του αρκτικού θέματος με το θέμα της Ατλαντίδος, του
μυστηρίου του Βορρά με το μυστήριο της Δύσεως, επειδή η κύρια εστία που
διαδέχθηκε τον αρχικό και παραδοσιακό Πόλο, βρισκόταν στην πραγματικότητα στον
Ατλαντικό. Είναι γνωστό ότι το αστροφυσικό φαινόμενο της κλίσεως του άξονα της
γης προκαλεί αλλαγή στο κλίμα από μία εποχή σε κάποια άλλη. Στις ινδικές
«Πουράνας» αναφέρεται η Υπερβόρεια, η οποία αποκαλείται SVITA-DVIPA, δηλαδή
Λευκή Νήσος. Αυτή η Λευκή Νήσος ταυτίζεται από ορισμένους ερευνητές με το
Αβαλον, το σημερινό Γκλαστόνμπερυ της Βρετανίας . Ο Ρενέ Γκενόν θεωρεί ότι το
όνομα της Υπερβόρειας ήταν Θούλη (όπως συναντάται στην ελληνική και στη ρωμαϊκή
παράδοση). Σύμφωνα με τον Γκενόν η Θούλη ήταν «το πρώτο και ανώτατο κέντρο»,
«το αρχετυπικό Ιερό νησί και η δέση του ήταν κυριολεκτικά πολική λόγω της
προελεύσεως του». Τον 19ο αϊ., ο Γερμανικός Ρομαντισμός γοητεύτηκε κυρίως από
τα ιερά περσικά κείμενα. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Γκαίτε, του
Φρειδερίκου Νίτσε, του Αρθούρου Σοπενχάουερ και του Ριχάρδου Βάγκνερ. Όπως
σωστά επισημάνθηκε – η Βρετανική Σχολή της Καλκοϋτας, με τις Ασιατικές Έρευνες,
είχε αποκαλύψει έναν άλλο κόσμο, ασφαλώς πιο καλλιεργημένο και για πολλούς
ανώτερο φιλοσοφικά και ηθικά από εκείνον του Μωυσή. Επομένως το ζητούμενο ήταν
δεσμοί με την Ινδία και την ινδική παράδοση. Ήδη ένας κορυφαίος των κλασικών
γραμμάτων, ο Φρειδερίκος φον Σχλέγκελ (1772-1829), είχε προσδιορίσει έναν
ιστορικό αλλά και πολιτιστικό δεσμό μεταξύ ινδικής και σκανδιναβικής
παραδόσεως.Πριν από τον Φρειδερίκο φον Σχλέγκελ, όμως, ο Γάλλος αστρονόμος και
μυστικιστής Ζαν-Σιλβέν Μπεΐλλύ (1736-1793), στηριγμένος και στον Εύδοξο (ο
οποίος έζησε τον 4ο αϊ. π.Χ.),υπεστήριξε ότι οι αρχαίοι πολιτισμοί της
Αιγύπτου, της Χαλδαίας, της Κίνας και της Ινδίας ήταν κληρονόμοι ενός κατά πολύ
παλαιότερου και ανώτερου πολιτισμού που είχε αναπτυχθείστον Βορρά. Ο Μπεΐλλύ
στηρίχθηκε στα κλασικά κείμενα, σε αστρονομικές παρατηρήσεις και στην ομοιότητα
διαφόρων αρχετυπικών θρύλων, όπως λ.χ. του Φοίνικα,στην αιγυπτιακή, στη
σκανδιναβική και στη ρωμαϊκή παράδοση. Τον 19ο αϊ., στο πολιτιστικό και
πολιτικό πλαίσιο του πανγερμανισμού εμφανίστηκε η υπόθεση ότι υπήρξε μια
αρχική, απολεσθείσα αργότερα, «πατρίδα» των αρχαίων Τευτόνων. Στα τέλη του
ίδιου αιώνα εμφανίστηκαν στην Αυστρία και στη Γερμανία πολλές ομάδες, μικρές
αλλά και μεγάλες, με κοινό σημείο την έμπνευση από τον πανγερμανισμό. Στις
ομάδες αυτές ανήκαν συγγραφείς, πολιτικοί (όπως οι Αυστριακοί Γκέοργκ Σόνερερ
και Καρλ Λύγκερ) και διανοούμενοι, όπως ο μεγάλος ποιητής Στέφαν Γκεόργκε.
Μεταξύ τους ξεχωρίζει ο Γκουίντο Φον Λιστ (1848-1919), ο οποίος έγραψε μελέτες
για τον ηλιακό συμβολισμό και το σκανδιναβικό αλφάβητο. Ο ίδιος ίδρυσε στην
Αυστρία μία «παγανιστική κοινότητα», η οποία συνεργάστηκε με διάφορες ομάδες
στη Γερμανία, όπως π.χ. οι «Κοσμικοί» στη Βαυαρία (όπου ανήκε ο Στέφαν
Γκεόργκε). Ακόμη πρέπει να μνημονευθεί και ο Γιοργκ Λανζ φον Λίμπενφελς (1874-
1954), ιδρυτής του Τάγματος του Νέου Ναού και της επιθεωρήσεως «Οστά- ρα». Και
οι δύο ήταν αφιερωμένοι στη μελέτη της Θούλης. Ενδεικτικό του κλίματος είναι το
γεγονός ότι το 1905 η Παν-γερμανική Λίγκα αριθμούσε 101 οργανώσεις.
Τα
επόμενα χρόνια εμφανίστηκαν πολλές κινήσεις, κυριότερες των οποίων είναι οι
εξής: Η Γερμανική Λίγκα. Ιδρύθηκε από τον Φρειδερίκο Λάνγκε, ο οποίος είχε
ιδρύσει και τη «Γερμανική Εφημερί- δα». Παρά το γεγονός ότι η οργάνωση αυτή
ήταν οργανωμένη σε «Στοές», πολεμούσε τον Τεκτονισμό, τον Ροδοσταυρισμό και τον
θεοσοφισμο. Ακο- λουθώντας τεκτονικά πρότυπα απαιτούσε από τα μέλη της απόλυτη
σιωπή και για τις δραστηριότητες της και για όσα συνεζητούντο στις
συγκεντρώσεις της. Τάγμα των Γερμανών και WALSUNG. Ιδρύθηκε στην Αυστρία το
1912. Οι σκοποί και οι δραστηριότητες του καλύπτονται από μυστικότητα. Ελάχιστα
είναι γνωστά σχετικά με τις τελετές της, οι οποίες πάντως είχαν ομοιότητες με
τις τεκτονικές. Το επίσημο όργανο της είχε την ονομασία «Ρούνοι» (δηλαδή το
αρχαίο σκανδιναβικό αλφάβητο). Έμβλημα ήταν η σβάστικα. Από τους ιδρυτές της ο
Τέοντορ Φριτς φέρεται να είχε διατελέσει τέκτονας, Ο Ντήτριχ Έκαρτ, άμεσα
συνδεδεμένος με τη Θούλη και ένας από τους πρώτους συνεργάτες του Χίτλερ στο
ξεκίνημα του. ο Χέρμαν Ποχλ είχε γράψει βιβλία για τους ρούνους και τον μυστικό
συμβολισμό τους και ο Φίλιπ Στάουφ ανήκε στην «κοινότητα» του Γκουίντο φον
Λιστ.
UNDA-BUND
του Μονάχου. Η εταιρεία αυτή ήταν αφιερωμένη στη με- λέτη των σκανδιναβικών
θρύλων, των Εδδών και της σημασίας τους.
GERMANISCHEN
BUND. Αργότερα ενώθηκε με τη VOLKS-BUND. και στο τέλος ονομάστηκε KULTUR-BUND
FUER POLITIK.
DEUTSCHEVOELKISCHE.
Ιδρύθηκε στη Στουτγάρδη το 1902. Σκοπός της ήταν η επιστροφή στα γερμανικά ήθη,
στην πίστη, στην τέχνη, στον νόμο, στη λογοτεχνία και στη γλώσσα.
Ενεργοποιήθηκε για την αφύπνιση της «λαϊκής κοινότητος» .
GUSTAV
ADOLF VEREIN. Έδρα της ήταν η Αυστρία. Διεκήρυξε ότι εχθροί των Γερμανών ήταν
οι Ιουδαίοι, οι Τσιγγάνοι, οι Σλάβοι, οι. Ιταλοί και η Εκκλησία της Ρώμης. Η
οργάνωση αυτή είχε και καθαρώς πολιτικούς στόχους: τη δημιουργία ενός Ράιχ από
τη Βόρεια θάλασσα μέχρι την Αδριατική και από τον Ρήνο στη Βαλτική. Σε όλες
αυτές τις ομάδες, όπως και σε εκείνες που δεν αναφέρονται, υπήρχαν σε κάθε
βαθμίδα τους ορισμένοι που λάτρευαν τον Ήλιο και τους θεούς της Βόρειας
μυθολογίας. Ενίοτε μάλιστα ανήκαν σε ιδιαίτερους κύκλους μέσα στις οργανώσεις,
οι οποίοι τελούσαν παγανιστικές τελετές.
Στις
18 Αυγούστου του 1918 έγινε τελετή ενάρξεως των εργασιών της «Εταιρείας της
Θούλης» Το σήμα της Εταιρείας της Θούλης. Διακρίνεται η σβάστικα και κυρίως η
συμβολική λόγχη. Έφθασαν στο Μόναχο από το Βερολίνο οι ηγήτορες του Τάγματος
των Γερμανών. Στον Σεμπότεντορφ δόθηκε ο τίτλος του Μαγίστρου-Διοικητή και του
αναγνωρίστηκε απόλυτη εξουσία στα όρια της Βαυαρίας. Έμβλημα της «Εταιρείας της
Θούλης» ήταν μία ξιφολόγχη με τη λεπίδα της στεφανωμένη με φύλλα βελανιδιάς και
γύρω από τη λαβή καμπυλωτή σβάστικα που εξέπεμπε ακτίνες φωτός. Τα μέλη έφεραν
σήμα, που ήταν μια σβάστικα διαπερασμένη από δύο λόγχες. Στη «θούλη»
γινόντουσαν δεκτές και γυναίκες, το σήμα των οποίων ήταν χρυσή σβάστικα. Σε
λίγους μήνες τα μέλη της έφθασαν τα 250 στο Μόναχο και περισσότερα από 1500
στην υπόλοιπη Βαυαρία. Στο πολιτικό επίπεδο εχθροί της «θούλης» ήταν οι
αναρχικοί, οι μασόνοι και ο ιουδαϊσμός, διότι α) εμπόδιζαν την εθνική
ανασυγκρότηση, και β) ενεργούσαν φανερά υπέρ των συμφερόντων των εχθρών της
χωράς. Πράγματι, πολιτικά στη Βαυαρία επικράτησε χάος και πρωτοφανής βία. Ο
Σεμπότεντορφ, προκειμένου να διαδώσει τις αρχές της «θούλης», αγόρασε τον
εκδοτικό οίκο Φραντς-‘Εχερ Φερλαγκ, ο οποίος εξέδιδε την εβδομαδιαία εφημερίδα
«Παρατηρητής», η οποία είχε ιδρυθεί το 1868. Την μετονόμασε σε «Παρατηρητή του
Μονάχου» και πρόσθεσε πολλές αθλητικές σελίδες. Το 1920 η εφημερίδα πήρε τον
τίτλο «Λαϊκός Παρατηρητής» και γρήγορα απέκτησε την εμπιστοσύνη των εργατών. Οι
εργάτες αυτοί είχαν σχηματίσει ομάδα στο πλαίσιο του Εθνικοσοσιαλιστικού
Κόμματος (Ν5Ρ) του ’ντον Ντρέξλερ, το οποίο στις 5 Ιανουαρίου 1919 ονομάστηκε
Κόμμα των Γερμανών Εργατών (ΡΑΡ) και στα τέλη Φεβρουαρίου 1920 σε Εθνικό
Σοσιαλιστικό Κόμμα των Γερμανών Εργατών (ΝSDΑΡ), γνωστό ως Ναζιστικό Κόμμα. Ο
Καρλ Μαρία Βίλιγκουτ, ένας από τους συμβούλους του Χίτλερ, υποστήριζε ότι είχε
αναμνήσεις από την προηγούμενη ζωή του ως διοικητής. Ο περιβόητος Χάινριχ
Χίμλερ, διοικητής των SS, πίστευε ότι ήταν η μετεμψύχωση του Ερρίκου, Γερμανού
βασιλιά του 10ου αιώνα. Οι Άριοι πολεμιστές του Χίμλερ διδάσκονταν το ρουνικό
αλφάβητο, την αρχαία μαγική γραφή της Βόρειας Ευρώπης, στην οποία το S
συμβόλιζε τη νίκη. Το βράδυ του θερινού ηλιοστασίου τα SS τιμούσαν το θεό του
πολέμου ανάβοντας μια μεγάλη φωτιά στο δάσος. Κατά τη διάρκεια του χειμερινού
ηλιοστασίου επιδίδονταν σε μια τελετουργία εμπνευσμένη από το Θιβέτ. Δώδεκα
αξιωματούχοι έκαιγαν μια ματωμένη σημαία και στη συνέχεια αναζητούσαν οιωνούς
για το μέλλον από τα δαχτυλίδια του καπνού. Έχοντας ως βάση του το κάστρο του
Βέβελσμπουργκ, στη Βεστφαλία (Γερμανία), ο Χίμλερ επιδίωκε να μετατρέψει την
ελίτ των SS σε μια νέα τάξη Ναϊτών. Γιατί; Οι Ναΐτες, στους οποίους αποδίδεται
η σύλληψη και ανέγερση των πρώτων γοτθικών ναών της Ευρώπης, ήταν ένα πανίσχυρο
μεσαιωνικό ιπποτικό τάγμα που υποτίθεται ότι ανακάλυψε και μετέφερε στα νότια
της Γαλλίας το Γκράαλ, το Ιερό Δισκοπότηρο στο οποίο συγκεντρώθηκε, σύμφωνα μ’
ένα χριστιανικό θρύλο, το αίμα του Εσταυρωμένου. Αυτό πίστευε ακράδαντα ο αρχαιολόγος
Ότο Ραν, τις έρευνες του οποίου υποστήριζε και χρηματοδοτούσε ο Χίμλερ. Σύμφωνα
με τον Ραν, τελευταίοι κάτοχοι του Γκράαλ ήταν οι Καθαροί, χριστιανική αίρεση
που υπέστη διωγμούς από την Καθολική Εκκλησία. Ύστατο οχυρό τους ήταν το
Μοντσεγκούρ, το οποίο ερευνήθηκε εξονυχιστικά. Ο Ραν θεωρούσε τους Καθαρούς
υπέρμαχους ενός αμόλυντου χριστιανισμού άριας προέλευσης, αποκλειστικοί
κληρονόμοι του οποίου ήταν οι ναζί.
Το
εθνικοσοσιαλιστικό καθεστώς επομένως επηρεάστηκε βαθύτατα από τις αρχές και
αναζητήσεις της «θούλης». Ο Α. Ρόζνμπεργκ, στο έργο του «Ο Μύθος του 20ού
αιώνος», γράψει, ότι οι έρευνες «επιτρέπουν τον αρχαίο θρύλο της Ατλαντίδος να
εξεταστεί με καινούργια ματιά. Δεν φαίνεται να είναι καθόλου αδύνατο εκεί, που
σκάνε τώρα τα κύματα του Ατλαντικού, στα γιγαντιαία παγόβουνα, κάποτε να υπήρχε
μια ανθούσα ήπειρος,όπου αναπτύχθηκε και μεγαλούργησε μια δημιουργική φυλή με
τεράστιο πολιτισμό και η οποία έστειλε τα παιδιά της στον κόσμο ως ταξιδιώτες
και πολεμιστές. Αλλά ακόμη και αν δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία για να
στοιχειοθετήσουν την ατλάντια αυτή υπόθεση, θα πρέπει να υποθέσουμε ότι υπήρξε
κάποτε ένα προϊστορικό βόρειο πολιτιστικό κέντρο». Ο Χίμλερ φαίνεται ότι είχε
προσελκυσθεί πολύ δυνατά στην πιθανότητα το Θιβέτ να αποδειχθεί ότι ήταν
καταφύγιο των αυθεντικών Αρίων και των υπερανθρώπινων δυνάμεων. Μέχρι να γράψει
ο Χίτλερ το Mein Kampf τη δεκαετία του ’20, ο μύθος της Άριας φυλής είχε
επεκταθεί πλήρως. Στο κεφάλαιο ΧΙ, “Φυλή και Άνθρωποι”, εξέφρασε ενδιαφέρον σ’
αυτό που εκείνος αντιλαμβάνονταν σαν μίξη αγνού Άριου αίματος με αυτό κατώτερων
ανθρώπων. Σύμφωνα με την άποψη του, οι αγνές Γερμανικές Άριες φυλές διαφθάρηκαν
από την παρατεταμένη επικοινωνία με τους Εβραίους. Θρηνούσε ότι η βόρεια Ευρώπη
“εξιουδαϊστηκε” και ότι το αυθεντικό αγνό αίμα των Γερμανών μολύνθηκε από την
παρατεταμένη επικοινωνία με τους Εβραίους. Για τον Χίτλερ, η μόνη λύση γι’ αυτό
το ανακάτεμα Άριου και Εβραϊκού αίματος ήταν για τους διεφθαρμένους Γερμανούς
να βρουν την αστείρευτη πηγή Άριου αίματος. Μπορεί να συνέβη αυτό στη διάρκεια
της ιστορίας, τέτοιοι άνθρωποι να ήρθαν σε επικοινωνία μια δεύτερη φορά, και
ίσως πιο συχνά, με τους αρχικούς ιδρυτές της κουλτούρας τους και ίσως ακόμα και
να μην θυμούνται αυτό τον απομακρυσμένο σύνδεσμο. Ένα νέο πολιτιστικό κύμα
έρχεται και διαρκεί μέχρι που το αίμα των standard-bearers νοθεύεται για μια
ακόμα φορά με μείγμα από την αρχική κατακτημένη φυλή. Στην “αναζήτηση για μια
δεύτερη φορά” με τους Αρίους, το Θιβέτ – πολύ απομονωμένο, μυστηριώδες και
επιφυλακτικό – φαινόταν ένας ελκυστικός υποψήφιος.
Για
πολλούς μελετητές η αποστολή ουσιαστικά συνιστούσε ανιχνευτική ενέργεια
κατασκοπευτικού περιεχομένου για την προετοιμασία της εξάπλωσης της γερμανικής
επιρροής στην Ασία και την παράλληλη υπονόμευση των κυρίαρχων δυνάμεων στην
περιοχή, δηλαδή της Σοβιετικής Ένωσης και της Βρεττανίας….
πηγές:
wikipedia
dailymail
spiegel
mixanitouxronou
ethernews
esoterica
http://pirforosellin.blogspot.gr/ - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου
της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός
σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν
στην Ελλάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή
εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν
υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα
αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην
συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ,
ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των
συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου