Ο Κάϊζερ στέλνει τον Λένιν στην Ρωσσία με "σφραγισμένα τραίνο" & με πακτωλό χρημάτων, για να κάνει ☭επανάσταση!
Το ημερολόγιο έγραφε 8 ή 9 Απριλίου 1917 (οι γνώμες διίστανται), όταν στον σιδηροδρομικό σταθμό της Ζυρίχης εμφανίστηκαν 32 παράξενοι ταξιδιώτες. Ήταν ο Λένιν, η κυρία του & κάποιοι συνεργάτες του. Το μεγάλο ταξίδι, ξεκίνησε τις απογευματινές ώρες, με κατεύθυνση έναν μικρό μεθοριακό σταθμό στα γερμανοελβετικά σύνορα, όπου τους ανέμενε το "σφραγισμένο τραίνο"!
Στην Ρωσσία, μετά την επανάσταση του Φεβρουαρίου, δεν υπήρχε πλέον Τσάρος στην διοίκηση του κράτους. Τον είχε αντικαταστήσει, μια προσωρινή κυβέρνηση φιλελευθέρων & μετριοπαθών σοσιαλιστών, υπό τον πρίγκιπα Λβωφ & εν συνεχεία υπό τον Κερένσκυ. Η αλλαγή στην διοίκηση του κράτους, δεν επηρέασε τις συμμαχίες της Ρωσσίας, που συνέχιζε να πολεμά στο πλευρό της Αντάντ.
Η Γερμανία του Κάϊζερ, έκανε διμέτωπο αγώνα: με τους Αγγλογάλλους στην Δύση & με τους Ρώσσους στην Ανατολή. Για να έχει ελπίδες να κερδίσει τον πόλεμο, θα έπρεπε να "κλείσει" το ένα μέτωπο. Η Ρωσσία ήταν ο "αδύναμος κρίκος" της Αντάντ. Αρκεί, να βρισκόταν ο κατάλληλος άνθρωπος, να την βγάλει απ' τον πόλεμο. Ο "Πάρβους" (λεπτομέρειες περί αυτού στην χθεσινή μου ανάρτηση...), τον βρήκε: ο μοιραίος άνθρωπος θα ήταν ο Λένιν!
Βέβαια, υπήρχε ένα μεγάλο πρόβλημα. Ο Λένιν βρισκόταν στην Ζυρίχη & ήταν αδύνατον να επιστρέψει στην Ρωσσία, παρά μόνον μέσω της Γερμανίας. Ο "Πάρβους" είπε την ιδέα του στον Γερμανό υπουργό Εξωτερικών, Άρτουρ Ζίμμερμαν. Στις 26 Μαρτίου, ο -ανόητος!
- Κάϊζερ έδωσε την έγκρισή του & απόμεινε πλέον η ρύθμιση των τελευταίων λεπτομερειών!
Η συμφωνία είχε ως εξής: ο Λένιν & οι συν αυτώ, θα διέσχιζαν την Γερμανία με "σφραγισμένο τραίνο", που δεν θα έκανε καμμία στάση & θα κατέληγε στο Σάσνιτζ, λιμάνι στην Βαλτική. Από κει, οι μπολσεβίκοι θα μεταφέρονταν με καράβι στην ουδέτερη Σουηδία. Η κυβέρνηση της οποίας, είχε συμφωνήσει με τους Γερμανούς, να δεχθεί τους μπολσεβίκους & να τους επιτρέψει να συνεχίσουν την πορεία τους, προς την Αγία Πετρούπολη!
Ένα απ' τα αξιοσημείωτα του ταξιδιού, ήταν ότι κοντά στην πόλη Χάλλε, οι γερμανικές αρχές σταμάτησαν για 2 ώρες το ιδιωτικό τραίνο του γιού του Κάϊζερ, προκειμένου να περάσει η... Αυτού Εξοχότης, ο Λένιν!
Ωστόσο, το πιο αξιοσημείωτο είναι ότι το τραίνο σταμάτησε ανεξήγητα για λίγες ώρες, στον σταθμό Πότσδαμ, του Βερολίνου. Σύμφωνα με πολλούς ιστορικούς, η εκτός προγράμματος στάση, έγινε προκειμένου να συναντηθεί ο Λένιν με τον Γερμανό υπουργό Εξωτερικών, Ζίμμερμαν.
Σύμφωνα με τον ιστορικό Michael Pearson, που ερεύνησε τα αρχεία του γερμανικού υπουργείου Εξωτερικών, οι Γερμανοί διέθεσαν στον Λένιν το συνολικό ποσόν των 40.581.000 μάρκων! Επρόκειτο για ένα κολοσσιαίο ποσόν, την εποχή εκείνη!
Η γερμανική "επένδυση" δεν πήγε χαμένη. Δέκα μέρες μετά την επικράτηση των μπολσεβίκων, συνήφθη ανακωχή στο ανατολικό μέτωπο & στις 3 Μαρτίου 1918, υπεγράφη η συνθήκη του Μπρεστ - Λιτόφσκ, σύμφωνα με την οποία, παραχωρήθηκαν στους Γερμανούς η Ουκρανία, η Φινλανδία, οι Βαλτικές Χώρες & η Πολωνία - η Ουκρανία & η Φινλανδία αναγνωρίζονταν ως ανεξάρτητα κράτη, υπό γερμανική κηδεμονία. Επίσης, στην (σύμμαχο των Γερμανών) Οθωμανική Αυτοκρατορία, παραχωρήθηκαν τα αρμενικά εδάφη που είχε χάσει στο ρωσσο-τουρκικό πόλεμο του 1878 & το Βατούμ της Γεωργίας.
Το μακρύ ταξίδι, ολοκληρώθηκε στις 16 Απριλίου, με την άφιξη του Λένιν & των συνεργατών του, στην Αγία Πετρούπολη. Η ιστορία είχε πάρει τον δρόμο της...Συμπέρασμα: χωρίς τον ηλίθιο Κάϊζερ, ο Λένιν δεν θα επέστρεφε εγκαίρως στην Ρωσσία, δεν θα γινόταν ποτέ η Οκτωβριανή "Επανάσταση" & ο κομμουνισμός δεν θα επιβαλλόταν ποτέ, σε καμμία χώρα. Εκατομμύρια άνθρωποι, θα είχαν γλιτώσει τον βίαιο θάνατο, την πείνα, την δυστυχία & την καταπίεση & σίγουρα, ο κόσμος μας θα ήταν καλύτερος!
Πηγές της ανάρτησης:
Michael Pearson, "Το σφραγισμένο τραίνο", εκδ. "Γλάρος".
Αλεξάντρ Σολζενίτσιν, "Ο Λένιν στη Ζυρίχη", εκδ. "Ελληνική Ευρωεκδοτική".
http://pirforosellin.blogspot.gr/
- Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του
περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει
ενεργός σύνδεσμος (link). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που
ισχύουν στην Ελλάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή
εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν
υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα
αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην
συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ,
ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των
συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου