Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2022

Ο πρώτος άνθρωπος στη γη κατά τους αρχαίους και τον Χριστιανισμό, του Όμηρου Ερμείδη - The first man on earth according to the ancients and Christianity, by Homer Hermeides - Il primo uomo sulla terra nei tempi antichi e il cristianesimo,da Omero Ermeidi



Ο πρώτος άνθρωπος στη γη κατά τους αρχαίους και τον Χριστιανισμό, του Όμηρου Ερμείδη Il primo uomo sulla terra nei tempi antichi e il cristianesimo,da Omero Ermeidis - The first man on earth according to the ancients and Christianity, by Homer Hermeides

 [η φωτογραφία είναι από την ακόλουθη ιστοσελίδα : https://argolikivivliothiki.gr/tag/%CF%86%CE%BF%CF%81%CF%89%C2%AD%CE%BD%CE%AD%CE%B1%CF%82/ ]
Ο πρώτος άνθρωπος στη γη κατά τους αρχαίους και τον Χριστιανισμό, του Όμηρου Ερμείδη Il primo uomo sulla terra nei tempi antichi e il cristianesimo,da Omero Ermeidi
Χριστιανική ιστορία
Ο πρώτος άνθρωπος ο Αδάμ
Η Παλαιά Διαθήκη μας αναφέρει ότι ο πρώτος άνθρωπος ήτο ο Αδάμ.
15 Κα λαβε Κύριος Θες τν νθρωπον, ν πλασε, κα θετο ατν ν τ παραδείσ τς τρυφς, ργάζεσθαι ατν κα φυλάσσειν.
16 κα νετείλατο Κύριος Θες τ ᾿Αδμ λέγων· π παντς ξύλου το ν τ παραδείσ βρώσει φαγ,
[Γένεσις, κεφάλαιον  ..ον , στίχοι 15-16 – Παλαιά Διαθήκη, Βίβλος]
Ελληνική προϊστορία
Ο πρώτος άνθρωπος ο Φορωνεύς
  Κατά τον Ακουσίλαο, που άντλησε πληροφορίες από το χαμένο τώρα έπος της «Φορωνίδος» αναφέρει ότι ο Φορωνεύς είναι ο πρώτος άνθρωπος και πατήρ των ανθρώπων.
  Ο Παυσανίας εις το έργο του Κορινθιακά εις το ..ο κεφάλαιο και εις την παράγραφον .. αναφέρει :
  [..] λέγεται δ κα δε λόγος· Φορωνέα ν τ γ ταύτ γενέσθαι πρτον, ναχον δ οκ νδρα λλ τν ποταμν πατέρα εναι Φορωνε· τοτον δ Ποσειδνι κα ρ δικάσαι περ τς χώρας, σν δ ατ Κηφισόν τε κα στερίωνα [κα τν ναχον] ποταμόν· κρινάντων δ ρας εναι τν γν, οτω σφίσιν φανίσαι τ δωρ Ποσειδνα. κα δι τοτο οτε ναχος δωρ οτε λλος παρέχεται τν ερημένων ποταμν τι μ σαντος το θεο· θέρους δ αά σφισίν στι τ εύματα πλν τν ν Λέρν. Φορωνες δ νάχου τος νθρώπους συνήγαγε πρτον ς κοινόν, σποράδας τέως κα φ αυτν κάστοτε οκοντας· κα τ χωρίον ς πρτον θροίσθησαν στυ νομάσθη Φορωνικόν.
  O Φορωνεύς ήτο ο πρώτος που συνήγαγε «ες κοινόν» τους ανθρώπους, οι οποίοι έως τότε ζούσαν διάσπαρτοι και μοναχικοί, και ο τόπος της πρώτης συναθροίσεως ονομάσθηκε «άστυ Φορωνικόν.
  Ο Παυσανίας εις το έργο του Κορινθιακά εις το ..ο κεφάλαιο και εις την παράγραφον .. αναφέρει :
  [..] νταθα νάκειται μν θρόνος Δαναο, κεται δ εκν Βίτωνος, νρ π τν μων φέρων ταρον· ς δ Λυκέας ποίησεν, ς Νεμέαν ργείων γόντων θυσίαν τ Δι Βίτων π ώμης τε κα σχύος ταρον ράμενος νεγκεν. ξς δ τς εκόνος ταύτης πρ καίουσιν νομάζοντες Φορωνέως εναι· ο γάρ τι μολογοσι δοναι πρ Προμηθέα νθρώποις, λλ ς Φορωνέα το πυρς μετάγειν θέλουσι τν ερεσιν.
  Εδώ αναφέρει ότι εις το Άργος υπάρχει βωμός όπου καίει το άσβεστο πυρ εις το όνομα του Φορωνέως, διότι οι Αργείοι αποδίδουν εις αυτόν την εύρεση του πυρός και όχι εις τον Προμηθέα.
  Επίσης υπήρχε ο Πρωτεύς, ο οποίος εθεωρείτο ο πρώτος άνθρωπος επί της γης, όπου και η ερμηνεία του ονόματός του σημαίνει ο «πρώτος άνθρωπος».
 [Ηρωολόγιον Αγιολόγιον το διάβα των ηρώων στον Χριστιανισμό, του Ομήρου Ερμείδου, Εκδόσεις Γεωργιάδης 1998, σελ. …, ..]
Η βιβλιογραφία αποκρύπτεται μέχρι κυκλοφορίας του βιβλίου, επειδή αναπαράχθηκαν άρθρα του συγγραφέως άνευ αναφοράς του ονόματός του, της ιστοσελίδος αλλά και του βιβλίου μέρος α που αναφέρεται κάτωθι.
Απόσπασμα από το βιβλίο του συγγραφέως Ομήρου Ερμείδη με τον τίτλο «Αναμνήσεις από το μέλλον του χθες» υπότιτλο «Ηρωολόγιον Αγιολόγιον», μέρος β,  [μέρος α, 1998 εκδόσεις Γεωργιάδης]
http://pirforosellin.blogspot.gr/  - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.[=539]
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου