Κυριακή, 11 Ιουνίου 2017

Παγκόσμιος Έρωτας και αντιστοιχία στις σύγχρονες Φυσικές επιστήμες



Παγκόσμιος Έρωτας
   Οδοιπορικό   εις τόν Μέγα Αλέξανδρο, Οδοιπορικό εις τα  χρόνια του Μεγίστου των ανθρώπων, η εργασία αυτή  φωτογραφίζει με κρυμμένα  στοιχεία  μέχρι σήμερα  τους σκοπούς  του, τις σκέψεις  του, τα  όνειρά του και την αλήθεια του έργου του.

   Έχουμε λοιπόν το Διονυσοσιβαϊκό πρότυπο πολιτισμό που είχε ο  Αλέξανδρος, και που οι πραγματικοί  του σκοποί ήταν η ανασύστασις της  Παγκοσμιότητος της  σκέψεως, της φιλοσοφίας  ενός Συμπαντικού πνεύματος που κατείχε τον πλανήτη κατά τα χρόνια του Διόνυσου.
   Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε εις βάθος το έργο του Αλεξάνδρου εάν δενμπορέσουμε να νοήσουμε επίσης σε βάθος αυτό του, το όνειρο. Για να κατανοήσουμε εις βάθος όλη αυτή την υπόθεση πρέπει να δούμε ποιες   αντανακλάσεις αυτού του αρχαιοτάτου πολιτισμού του Διονυσοσιβαϊκού  Πολιτισμού  έχουν  επιβιώσεις  ωσάν   πυρήνες μέσα σε παραδόσεις. Και ποιες   είναι αυτές οι  παραδόσεις. Οι Μύθοι, τι  είναι  αυτοί οι Μύθοι. Βλέπουμε   λοιπόν κυρίαρχα έχουν συγκεντρωθεί μέσα στις  παραδόσεις και εις τους  μύθους του Ορφισμού.
  Ο  Χανς  Λέησιγκαν είναι  ένας  από  τους  μεγαλυτέρους  μελετητές  του  Ορφισμού,  εις  το  βιβλίο του «Το  Μυστήριο  του  Ερπετού»  καταθέτει  ένα  σημαντικό  μέρος  των  εντυπωσιακών γνήσιων του γύρω από αυτό το θέμα.
Το συγκεκριμένο βιβλίο  του είναι  μια εργασία επίπονη, κράτησε  πάνω από 7 χρόνια, η οποία δημοσιεύθηκε εις το πασίγνωστο για τους φιλολογικούς  και τους αρχαιολογικούς κύκλους  βιβλιοπεριοδικό «Έρανος».  Εις το βιβλίο περιοδικό αυτό, διευθυντής είναι ο πολυφημισμένος επιστήμων ερευνητής εις θέματα της Παγκοσμίας Μυθολογίας - Γιόζεφ Κάμπελ [1], ο οποίος απεβίωσε σχετικώς  πρόσφατα.  Στον   Έρανο" εδημοσιεύοντο αποκλειστικά  εργασίες  με πρωτοτυπία ,πάντα όμως από παγκόσμια καταξιωμένους επιστήμονες όπως ο   Καρλ Γιούγκ, ο Βάλτερ Όττο και άλλοι.
  Η έκδοση του βιβλιοπεριοδικού  γίνεται  από το Πανεπιστήμιο του Πνίσετον. Η συγκεκριμένη εργασία του Λέησιγκαν  έχει δημοσιευθεί σε ένα τόμο μαζί με άλλες  εργασίες διακεκριμένων  επιστημόνων, ο τόμος αυτός έχει το τίτλο «Mysteries» ( Μυστήρια)  ευτυχώς  αύτη  η  εργασία έχει   μεταφραστεί  εις  τα   Ελληνικά, και  κυκλοφορεί  σε βιβλίο  εις  την  Ελλάδα  από  τις  εκδόσεις
«Ιάμβλιχος». Γράφει  ο  Λέησιγκαν  σχετικά με τους μύθους, τις   παραδόσεις των Ορφικών, αυτές τις παραδόσεις που ο Ευριπίδης δια στόματος Μελανίππης!  αποκαλούσε αρχαία  διδασκαλία. Καταλαβαίνεται  το  πόσο αρχαία είναι αυτή η  διδασκαλία όταν  ο  Ευριπίδης που έζησε εις τις αρχές με μέσα του 5ου αιώνα π.Χ., την αποκαλεί ήδη από τότε αρχαία.   Αν για τον Ευριπίδη ήταν αρχαία τότε για μας είναι !..
[1]διεύθυνση ιστολογική Γιόζεφ Κάμπελ - με θέματα μύθων : http://translate.google.gr/translate?hl=el-GR&langpair=en|el&u=http://www.jcf.org/&ei=ntpTU5bJK4jn4AaeqYGIDw -εις τα Αγγλικά]
  Γράφει λοιπόν ο  Λέησιγκαν οι γυναίκες γίνονταν δεκτές εις τα Ορφικά Μυστήρια, σε  αυτή την περίπτωση  αρχαία  διδασκαλία  ίσως  υπονοούσε την αρχαία  σοφία των  μυστήριων. Παρακάτω λέγει επίσης είναι δυνατόν ο Αναξαγόρας όπως και οι περισσότεροι  προσωκρατικοί  φιλόσοφοι να ερμήνευσε τους  αρχαίους μύθους με  όρους  φυσικής. Επιπλέον οι Ορφικοί  θεολόγοι ήταν από μόνοι τους φυσικοί ή φυσιογνώστες. Καθώς  μετέτρεπαν τους  μυθικούς Θεούς σε στοιχειά και δυνάμεις του κόσμου. Βλέπετε  λοιπόν ότι η αναφορά εις την συγκεκριμένη  έρευνα που γίνεται   έχει  μια   πηγή  εμπνεύσεως   και ως προς την  ουσία  και ως προς την μέθοδο. Μια πηγή εμπνεύσεως που χάνεται βαθιά μεσ’ τις χιλιετίες των  αρχαίων  μας παραδόσεων. Θα προσπαθήσουμε εις την συνέχεια να βρούμε   αντιστοιχίες της  Ορφικής  παραδόσεως  εις τις σύγχρονες  φυσικές  επιστήμες. Θεωρούμε την Ορφική παράδοση  το θησαυροφυλάκιο των γνώσεων που μας  άφησε ο παμπάλαιος  Διονυσοσιβαϊκός  πολιτισμός, ενός πολιτισμού που την κάτω από τις στάχτες, η φλόγα του θα  επιχειρούσε να φουντώσει  ο Αλέξανδρος. Ο Παγκόσμιος Έρωτας ήταν η καρδιά αυτού του ερωτοκεντρικού πολιτισμού. Ο Παγκόσμιος Έρωτας που ο  διάσημος επιστήμονας  Σερ Φρέντ Χόυλ [][2] εντοπίζει κοιτώντας με τα μάτια των συγχρόνων φυσικών επιστήμων και μαζί του ακόμη ένας μεγάλος επιστήμων  ο Τζάντρα   Ουiακρατσιμάγκε.
[2] ο Σερ Φρέντ Χόυλ () είναι γνωστός από την θεωρία του Μπιγκ - Μπανγκ, ο πρώτος που έδωσε αυτόν το όρο, Η Μεγάλη Έκρηξη (Big Bang, Μπιγκ Μπανγκ) είναι κοσμολογική θεωρία σύμφωνα με την οποία το σύμπαν δημιουργήθηκε από μια υπερβολικά πυκνή και θερμή κατάσταση, πριν από περίπου 13,7 δισεκατομμύρια χρόνια. Η θεωρία αυτή για τη δημιουργία του σύμπαντος είναι η πιο διαδεδομένη αυτή τη στιγμή στην επιστημονική κοινότητα. Ο όρος Big Bang χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Φρεντ Χόυλ () σε μια ραδιοφωνική εκπομπή του BBC, το κείμενο της οποίας δημοσιεύτηκε το 1950. Ο Χόυλ δεν χρησιμοποίησε τον όρο για να περιγράψει μία θεωρία, αλλά για να ειρωνευτεί τη νέα ιδέα. Παρόλα αυτά ο όρος επικράτησε αποβάλλοντας το ειρωνικό του περιεχόμενο.{http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B7_%CE%88%CE%BA%CF%81%CE%B7%CE%BE%CE%B7 }
  Όλα αυτά εις το υπέροχο βιβλίο τους που έχει τίτλο «Σύμπαν- Κοσμική Θεϊκή Δύναμη».  Ας δούμε όμως ποιοι είναι αυτοί οι επιστήμονες. Ο Σερ Φρέντ  Χουλ  είναι  εξαίρετος μαθηματικός  και  διακεκριμένος  Αστρονόμος, δίδαξε μαθηματικά επί μια  20ετια   εις   το  Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ και εργάστηκε εις τα αστεροσκοπεία του Μάουντεν Γουΐλσον και του Πάλομαρ. Όπου το 1948 είναι από τους «Εισηγητές της θεωρίας», δηλαδή ο ίδιος ο Σερ Φρεντ Χόυλ, με τον Χέρμαν Μπόντι και τον Τόμας Γκολντ όταν σε ξεχωριστές εργασίες τους υποστήριξαν ότι εκτός της Κοσμολογικής Αρχής πρέπει το Σύμπαν να είναι και σταθερής πυκνότητος. Αυτό ονομάστηκε τέλεια Κοσμολογική Αρχή .διετύπωσε την μια από τις δυο μεγάλες  κοσμολογικές  θεωρίες. Την  θεωρία  «Σταθερής  Καταστάσεως». Είναι τιμητικό μέλος της Αμερικανικής Ακαδημίας Τεχνών και Επιστημών και μέλος της  Αμερικανικής Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών.
  Εις το βιβλίο «Σύμπαν- Κοσμική Θεϊκή δύναμη» τα τελευταία χρόνια πρότεινε τις δίκες τους θεωρίες  για την εξωγήινη προέλευση της  ζωής. Και για τον τρόπο η οποία η ζωή εξελίσσεται κάτω από εξωγήινη επιρροή. Στην καταπληκτική νέα θεωρία τους  υποστηρίζουν ότι το σύμπαν σαν σύνολο ελέγχεται από μια  ευφυή ζωική δύναμη που υπερνίκα όλες τις άλλες δυνάμεις της φύσεως.
  Η εργασία αυτών και άλλων επιστημόνων βοήθησαν να βγει εις την επιφάνεια η γνώση ενός σκεπασμένου από το χρόνο πανάρχαιου  Διονυσοσιβαϊκού  πολιτισμού. Την πρώτη σοβαρή προσπάθεια και ανασυστάσεως αυτού του  πολιτισμού την έκαμε ο Μέγας   Αλέξανδρος, όμως ο άνεμος της νέας επιστήμης φαίνεται σήμερα να συνεχίζει αυτή την προσπάθεια του Μεγάλου  Αλεξάνδρου κατά κάποιο τρόπο, την προσπάθεια αυτή που χτυπήθηκε από την χοντροκοπιά του Ρωμαϊκού γιγαντισμού και τον  Στενοκεφαλισμό  του  Θρησκευτικού δόγματος.
  Εκτός  από τον  Φρέντ  Χόυλ και το βιβλίο του «Σύμπαν -Κοσμική -Θεϊκή δύναμη» ένας ακόμη που έκαμε την έρευνα του Κοσμικού Θεϊκού πεδίου ήταν ο «γνωστός» Βίλχελμ Ράϊχ αλλά το Πανεπιστημιακό κατεστημένο τον κτύπησε  αλύπητα. Ο Ράϊχ προχώρησε εις μεγάλο βάθος την έρευνα του Συμπαντικού  Ερωτικού  πεδίου το  όποιο  μάλιστα  το  ονόμασε  ΟΡΓΟΝΟΠΕΔΙΟ, εκ  του   ΟΡΓ- ΕΡΓ που  έχει  σχέση  το ΕΡΓΟ- -ΟΡΓΑΣΜΟ--ΟΡΓΗ-και  άλλα παράγωγα.
  Την Παγκόσμια   Ερωτική ενέργεια την ονόμασε ΟΡΓΟΝΗ, μάλιστα είχε και αλληλογραφία και  με  άλλους  αλλά  επειδή διάφορα μυστικά  πειράματα που εκτελούντο εκείνη την περίοδο και όχι μονό, όπως το πείραμα της  Φιλαδελφείας κατά την διάρκεια του Β’ παγκοσμίου πολέμου  αλλά και άλλα  άγνωστα  όπως τα  πειράματα  με ταξίδια εις το χρόνο που έγιναν εις το Μότοκ Πόϊντ του Λόνγκ Άϊλαντ σε υπόγειες στρατιωτικές βάσεις, είναι  πειράματα  που ακλούθησαν τα πειράματα  της  Φιλαδελφείας. Δηλαδή  ενοποίηση  των  πεδίων, το ηλεκτρομαγνητικό, το πυρηνικό, που χωρίζεται  σε ισχυρό  και ασθενές   όπως και το βαρυντικό  και τώρα ανιχνεύεται ένα πεδίο  που παραμένει «άγνωστο» είναι το ερωτικό  πεδίο η  οργονοπεδίο και  διαπλέκεται  και  αυτό  εις  την  ενοποίηση των πεδίων  και  εκεί συμβαίνουν φαινόμενα «εξωτικά», περνάμε σε άλλες διαστάσεις και πάμε λέγοντας.
  Ο Ράϊχ φαίνεται ότι είχε μπει  σε «χωράφια» που δεν έπρεπε το Παγκόσμιο  Ερωτικό πεδίο το Οργονοπεδίο όπως  το ονομάζει  ο Ράιχ  είναι αυτό που φαίνεται να έχει  άμεση σχέση με τους παγκοσμίους  συμπαντικούς διαύλους διόδους πόρους  του Σύμπαντος  έτσι μέσα  από την αλληλεπίδραση του με τα άλλα γνωστά πεδία δημιουργεί   αυτές της εξωτικές συμπαντικές συνθήκες για επίσης  εξωτικά συμπαντικά φαινόμενα.   Έτσι η  Οργονοενέργεια του Συμπαντικού Έρωτα θα μπορούσαμε να πούμε  ότι περνά  μέσα  από συγκεκριμένους  διαύλους  διόδους  πόρους του σύμπαντος  και φέρνει ζωή σε έρημους πλανήτες. Όπως  είπαμε η  οργανική  υλη  είναι κάτι πολύ  πιο εύκτατα δομημένο από την ανόργανη και συνεπώς είναι ένα είδος συρρικνωτή της εντροπίας.
  Η  Εντροπία είναι το μέτρο της αυξήσεως της αταξίας εις το σύμπαν [3]. Θυμόμαστε εις το Συμπόσιο του Πλάτωνος το μέγα μύστη Σωκράτη που  μέσα  από το στόμα της Βιότιμας η  οποία  τον είχε  μυήσει  σε  κύκλους πολύ υψηλοτέρους  από  αυτούς  όλοι λίγο  πολύ   ξέρουμε  Ελευσίνια Μυστήρια, Βακχικά Μυστήρια πολύ υψηλότεροι κύκλοι της μυήσεως του Σωκράτους. Η Βιοτίμα έλεγε ότι ο έρωτας  είναι παιδί, βρέφος θα λέγαμε και  σαφώς  εννοεί  βρέφος  ένα  νεογέννητο σύμβολο της  ζωής ένα παιδί του πόρου και της πενίας του  πόρου διαύλου διόδου του σύμπαντος και των ερήμων συμπαντικών γαιών, των γαιών της  πενίας.[3]
Η εντροπία είναι η έννοια μέσω της οποίας μετράται η αταξία, της οποίας η μέγιστη τιμή αντικατοπτρίζει την πλήρη αποδιοργάνωση (ομογενοποίησα των πάντων) και ισοδυναμεί με την παύση της ζωής ή αλλιώς της εξελίξεως.{http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%AF%CE%B1  }
  Ακούγονται όλα  αυτά παράξενα αν όμως πάτε εις τον  Φαίδωνα του Πλάτωνος - Κεφάλαιο 58ο και διαβάσετε πως  περιγράφει  την γη ο Σωκράτης θα διερωτηθείτε τι κάναμε εις τα σχολεία μας , και τα Πανεπιστήμια μας που μας μάθαιναν αρχαία και φυσικομαθηματικά χωρίς να αναφερθούν εις αυτές τις συγκλονιστικές περιγραφές των αρχαίων μας σοφών.
  Λέγει λοιπόν εις το Κεφάλαιο 58 ο Σωκράτης εις το σημείο την σύσταση όμως της γης οποία πιστεύει ότι  είναι  αυτή και τους τόπους αυτής τίποτε  δεν εμποδίζει να  σου λέω έχω πεισθεί λέει ο  Σωκράτης  ότι πρώτον μεν  αν  βρίσκεται εις το μέσον του κόσμου και είναι σφαιρική δεν  έχει ανάγκη κατά  την γνώμη μου ούτε αέρα για να μην πέσει ούτε κάποιας άλλης τέτοιας υποστηρίξεως αλλά  είναι αρκετές να  συγκρατούνε  αυτή  η ομοιογένεια του Ουρανού αυτού προς εαυτόν σε όλα τα μέρη και η ισορροπία αυτής της ίδιας της  γης. Γιατί κάθε  πράγμα σε ισορροπία σε ένα  περιβάλλον ομοιογενές εξ ίσου  σε ισορροπία δεν είναι δυνατόν να κλείνει προς καμμία πλευρά και θα μένει ακίνητο. Εδώ ο μεταφραστής αναγκάζεται να κάνει σχόλιο γράφοντας την μικρή του παραπομπή. Ενταύθα τις μπορεί να  δει τα πρώτα τα ίχνη του νόμου της  βαρύτητος, των οποίων εις τους νεώτερους χρόνους   ανέπτυξε ο Νεύτων την θεωρία αυτήν διατύπωσε ο Αναξίμανδρος ( τότε Νεύτωνας κλέφτης; απατεώνας;) Θα πρέπει εδώ να πούμε κάτι και για τον φιλόσοφο  Αναξίμανδρο, απ' τις Κλαζομενές ο οποίος είχε κατηγορηθεί από τους Αθηναίους για  ασέβεια. Την   κατηγορία τους οι Αθηναίοι την στήριξαν εις την «Των περί  των ουρανίων σωμάτων» διδασκαλία του. Έβγαζε  στην «φόρα» μυστικά του  Ιερατείου, προφανώς όπως ο  Σωκράτης όπως και ο Αισχύλος. Και κανείς δεν καλοπέρασε ...  Η  μετάφραση έχει  γίνει από τον Κο  Αραπόπουλο - Εκδόσεις Πάπυρος. Ο Κος Αραπόπουλος καλός φιλόλογος απ' ότι φαίνεται από την μετάφραση του, αδυνατεί να δει την έκταση της συγκλονιστικής αποκαλύψεως του Σωκράτους επειδή δεν είναι φυσικός. Γιατί εδώ δεν έχουμε ίχνη του νόμου της βαρύτητος, αλλά  πλήρη  περιγραφή του νόμου. Μάλιστα εις  επίπεδα  που μόλις τώρα αρχίζει να έρευνα η Φυσικομαθηματική επιστήμη. Γιατί παρακάτω ο  Σωκράτης  ομιλεί  εις την ουσία για την  ένταση του βαρυντικού πεδίου της γης. Κάτι που μόλις πρόσφατα μπορέσαμε να ελέγξουμε, μια που όπως ξέρετε οι επίσημες ανακοινώσεις για διαστημικές επιτυχίες που προϋπόθεταν το «σπάσιμο» ας μας επιτραπεί η έκφραση του γήινου βαρυντικού πεδίου  έγιναν μόλις γύρω εις το 1957 μ.Χ. με την γνωστή πτήση του «Σπούτνικ» του ρωσικού τότε δορυφόρου. Το βαρυντικό  πεδίο της γης εννοεί  ο  Σωκράτης, όταν λέει ότι κατοικούμε  εις τα βαθέα μέρη της γης. Αυτά τα  λόγια  για  έναν  μη   Φυσικό  φαίνονται  αφύσικα, αλλά  το  παράδειγμα  που  χρησιμοποιεί  ο  Σωκράτης συνεχίζοντας τον λόγο του το κάνει αυτό το προηγούμενο πασιφανές. Λέγει καθώς  ένας άνθρωπος δια κάποια βραδύτητα και  αδυναμία, βραδύτητα= βαρύτητα εδώ ο μεταφραστής έτσι το μεταφράζει, και το   μεταφράζει   και   δίδει  αυτές τις δυο έννοιες  όχι  επειδή  έτσι του  ήρθε  αλλά επειδή πράγματι  περιέχονται  και  οι  έννοιες εις το αρχαίο   κείμενο. Που είναι δια δε βραδύτητα τε  και  ασθένεια. Στην  σελήνη οι άνθρωποι σχεδόν  πετάνε, «γίνονται»  δυνατοί.  Εξ  αιτίας κάποιας   βραδύτητος  και  αδυναμίας  ένας άνθρωπος δεν θα ήθελε να έρθει εις την επιφάνεια της θαλάσσης, δηλαδή  εις  την επιφάνεια  της  θαλάσσης του βαρυντικού πεδίου της γης, όπου αυτή  την  στιγμή  κινούνται οι δορυφόροι  μας. Πλέοντας πάνω εις  το  βαρυντικό  πεδίο. Συνεχίζει ο   Σωκράτης  εις  το  Κεφάλαιο  59ο που έχει  τίτλο «Περιγραφή της γης» Γενική  άποψις, και λέει τα έξης: ότι εάν  κάποιος την έβλεπε από ψηλά είναι όμοια  με  τα  μπαλόνια  που αποτελούνται από 12  κομμάτια  δέρματος  με  διάφορα  χρώματα  και  τα  χρώματα  είναι ωσάν αυτά που μεταχειρίζονται οι ζωγράφοι, εκεί επάνω όλη η γη είναι σκεπασμένη από  αυτά τα χρώματα και ακόμα πολύ λαμπρότερη και καθαρότερη από  ότι είναι αυτά εδώ (μπαλόνια) εις την γη. Γιατί ένα μέρος  αυτής  είναι  πορφυρού και αξιοθαύμαστο κατά  την  ωραιότητα, άλλο  χρυσοειδές όσο δε μέρος της γης  είναι λευκό είναι λευκότερο γύψου ή χιόνος. Και η άλλη γη έχει τα άλλα   χρώματα   τα  ίδια  και  ακόμα πιο πολλά και ωραιότερα από όσα εμείς έχουμε δει.  Ακόμα  και  αυτά  τα  βαθιά  μέρη  της που  είναι γεμάτα  από αέρα  και νερό  έχουν επίσης τα δικά τους χρώματα τα  οποία  λάμπουν μεταξύ  της ποικιλίας  των  άλλων  χρωμάτων ώστε  η γη παρουσιάζει την  όψη  μιας  συνεχούς   πολυχρωμίας.  Εδώ ο Σωκράτης  ομιλεί  για κάτι το  εκπληκτικό  για  το   όποιο  αυτή  την  στιγμή  γίνονται  πειράματα, πειράματα αντιβαρύτητος. Μιλάει  για  το  ιερό  12εδρο  που  περιβάλλει  την γη. Είναι το  12εδρο  του  Αντι-γκράβιτι γκριντ  του αντιβαρυντικού πεδίου.  Αναφορές για το 12εδρο δίκτυο με τους κόμβους αντιβαρύτητος που περιβάλλει την γη έχει ο παγκόσμια  γνωστός ερευνητής  Νταίηβιντ Χάτσερ Τσερλντές  ο οποίος εις το βιβλίο του « Αντιβαρύτητα και Κοσμικό  Δίκτυο» φιλοξένει εργασίες πολλών επιστημόνων, ο ίδιος απλός έχει κάνει την έκδοση. Τα πολλά χρώματα που αναφέρει ο Σωκράτης η εξήγηση είναι η έξης. Και το απλό γυμνό μάτι ένας άνθρωπος βλέπει  την  γη  από το διάστημα με πολλά χρώματα.  Ωστόσο με  ένα μάτι ειδικευμένο  εις το να αναλύει, αυτοί που λένε οι εσωτεριστές ΑΥΡΑ ενός ζωντανού όντως όπως είναι η γη τα χρώματα γίνονται ονειρικά έτσι ονειρικά μπορείς να δεις τα χρώματα μεσ’ την οθόνη  ενός  υπολογιστού (Κομπιούτερ) όταν η γήινη σφαίρα αναλυθεί φασματικά. Πράγμα  που  κάνουμε  σήμερα  σε  πολλούς πλανήτες σε διάφορα αστρικά συστήματα  μια που υπάρχει η σωστή  υπόθεση  ότι  εάν  κάποιος  πλανήτης έχει ζωή το φάσμα του θα είναι διαφορετικό από  ένα  πλανήτη  που δεν έχει ζωή, είναι έρημος. Για τέτοιες  προσπάθειες μας μιλεί και ο Φρέντ  Χόυλ ήδη  πριν, πιο πάνω.  Όμως αυτό  που έχει δει ήδη ο  Σωκράτης προηγείται κατά πολύ της δίκης μας φασματογραφικής τεχνολογίας, γι αυτό λοιπόν ας είμεθα πιο σεμνοί  απέναντι εις τους αρχαίους μας προγόνους και εις τα ιερά τους μυστήρια και την θρησκεία τους. Και  να  ήταν  μόνο  αυτό  που ο Σωκράτης λέει, ας  πάμε εις τον  Εμπεδοκλή  και  αυτός  κάνει  μια  συγκλονιστική  περιγραφή της Σελήνης και της τροχιάς της γύρω από την γη. Λέει η Σελήνη σε κυκλική τροχιά γύρω από την γη κινείται με   αλλότριο   φως, και   εις   το   αρχαίο   κείμενο    είναι   αλλότριο   φως  επίσης.
  Ήξερε  καλά   ο   Εμπεδοκλής  ότι η Σελήνη  κινείται  κυκλικά και  ότι είναι σώμα  ετερόφωτο. Και συνεχίζει η Σελήνη  περιστρέφεται όπως ο άξονας άρματος και είναι αλήθεια ακριβώς έτσι περιστρέφεται  γύρω από τον εαυτόν της η Σελήνη, γι’ αυτό βλέπουμε μόνο την μια της όψη. Το αρχαίο κείμενο είναι: άρματος ος  περιχνίη  ελίσσεται. Και  παρακάτω   συνεχίζει η  δε γη   την  νύκτα  θέτει ενάντια  στεκάμενη   εις  το  φως  του ηλίου. Λέει  και  άλλα πολλά ο   Εμπεδοκλής, όπως για την  ανακύκλωση   του   σύμπαντος   κάτι με  το όποιο  και  οι Στωικοί καταπιάστηκαν ιδιαίτερα ο Εύδημος και που έγινε γνωστή σαν θεωρία του Νίτσε!.  Να δούμε  τι  θα  πουν  οι  νεώτεροι φιλόσοφοι που να μην το έχουν πει και οι αρχαίοι. Και εδώ μπορούμε να αναφέρουμε  ότι για  το Βατικανό να είναι ένας  από τους λόγους που  δεν  ανοίγει  την (ερμητικά κλειστή) βιβλιοθήκη του. Γιατί αν ανοιγόταν  ποτέ  αυτή η απόκρυφη   βιβλιοθήκη  με  250.000  τόμους   αυτά τα  οποία  θα  έβγαιναν  εις το φως της δημοσιότητας  όχι μόνον θα κατέπλησσαν αλλά  θα αποδείκνυαν και την ανυπαρξία  όπλων των μεταγενεστέρων θεωριών.  Όλες οι θεωρίες τους όλα τα κοσμοπολιτικά τους συστήματα  όλα τα κοινωνικά τους συστήματα όλα  τους  τα  δόγματα  είναι κλεμμένα ατόφια, από τους αρχαίους   Έλληνες συγγραφείς.  Όπως   επίσης  και  η  γνωστή θεωρία   του   Κοπέρνικου   είναι  όλη  «πακέτο» παρμένη  από  τον   Αρίσταρχο  μάλιστα  σε  γραπτά του μέσα   αναφέρει  ότι  έχει πάρει τις πληροφορίες από τον  Αρίσταρχο. Αλλά  οι Εκδοτικοί Οίκοι  που εξέδωσαν τα γραπτά του Κοπέρνικου αυτό το έβγαλαν απ’ έξω ή ο ίδιος . 
  Ο  Ιούλιος Βερν  από  τον  Λουκιανό   Ικαρομένιππος ή Υπερνέφελος, Αληθινών διηγημάτων Α,Β, Πλοίον ή Ευχαί


όπου ομιλεί για υποβρύχια, ιπτάμενα σκάφη, ταξίδια μεταξύ  Ηλίου και Σελήνης, και γης.  Όπως  τα  πρώτα   αεροπλάνα  των  αδελφών  Ραιτ   από   τον  Αρχύτα   μαθητή   του  Πυθαγόρα   που   είχε  κατασκευάσει  και  πετάξει  αεροπλάνο με συμπιεσμένο αέρα. Ο Βυζαντινός χρονογράφος Ιωάννης ο  Μαλάλας γράφει ότι τα έργα της βιβλιοθήκης της  Αλεξανδρείας  ότι διεσώθησαν ΔΕΝ ΚΑΗΚΑΝ, ότι τα   πήραν τα φόρτωσαν σε άμαξες(καρά )όπου τα πήγαν σε μυστικές στοές και πολλοί από αυτούς  τους  τόμους είναι εις το Βατικανό, και σε κάποιες μονές του Θιβέτ.
  Επειδή ήδη αναφερθήκαμε εις την ΑΝΤΙΒΑΡΥΤΗΤΑ και εις το ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΡΩΤΙΚΟ  ΠΕΔΙΟ θα πρέπει  έστω  και  για  λίγο να αναφερθούμε εις την  σχέση :
                                    HXOY  
                                    ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ
                                    ΑΡΜΟΝΙΑΣ
                                    ΑΡΜΟΝΙΑΣ  ΣΦΑΙΡΩΝ
                                    ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ  ΒΑΡΥΤΗΤΟΣ
                                    ΕΡΩΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
                                    ΕΡΩΤΙΚΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ  και
                                    ΑΝΤΙΒΑΡΥΤΗΤΟΣ.
  Όλα  αυτά  είναι ένας  χώρος  έρευνας που  απαιτεί μια προπαίδευση εις τον χώρο των Μαθηματικών  και  της  Φυσικής.  Εδώ   όσο  μπορώ    θα  προσπαθήσω  όλα  αυτά   να    γίνουν   κατανοητά και  απλά. Για  να μπείτε καλύτερα εις το  κλίμα  ας πούμε κάποια  πράγματα  που θα σας βοηθήσουν και ίσως κάποια από αυτά τα ξέρετε ήδη.
  Οι Γιόγκι (βλέπε Θιβέτ  που αναφέραμε  πιο πάνω) που  επιδίδονται  εις τον  αιωρισμό  ξέρουν   μια  ΜΥΣΤΙΚΗ  ΠΟΙΗΤΙΚΗ  ΜΕΛΩΔΙΚΗ  ΦΡΑΣΗ, που  για κάθε  έναν είναι  διαφορετική. Αυτή την επαναλαμβάνουν  νοερά  ενώ διαλογίζονται, αποκοπτόνται από τον γύρω κόσμο, όταν δε, συντονιστούν με την Παγκόσμια  Ερωτική  Ενέργεια τότε  αρχίζει ο Αιωρισμός.  Ενώ παράλληλα νοιώθουν απ' ότι περιγράφουν  ερωτική φόρτιση  δηλαδή κάτι σαν οργασμό.  Αν αποσυντονιστούν  τότε  αυτόματα  πέφτουν  πάλι  κάτω.   Αν ο συντονισμός συνεχιστεί   τότε  ο «γιόγκι» αιωρείται όσο επιθυμεί. Τέτοια φαινόμενα  αιωρήσου είχε δει και περιγράψει και ο Μάρκο Πόλο  αλλά και σύγχρονοι  επιστήμονες.  Εδώ πρέπει να  εξηγήσουμε  ότι το κάθε τι εις την φύση και ο άνθρωπος  φυσικά έχει μια συγκεκριμένη  και πολύ προσωπική ΙΔΙΟΣΥΧΝΟΤΗΤΑ (Κάτι όπως το δακτυλικό αποτύπωμα).
  Η  Φυσική λέγει όταν  έχουμε  συντονισμό ενός αριθμού συχνοτήτων  μεταξύ τους  τότε το πλάτος της ταλαντώσεως αυξάνει απεριόριστα  και συνεπώς αυξάνεται απεριόριστα και η ενεργεία.   Αν συντονιστείς  λοιπόν με το ΣΦΑΙΡΟ, την  ουράνια  ΑΦΡΟΔΙΤΗ όσο χρειάζεται για να υπερνικήσεις   την δύναμη του βάρους σου, τότε αρχίζεις να αιωρείσαι.   Ο  Κεραυνοβόλος έρωτας σίγουρα θα πρέπει να έχει  σχέση  με ιδιοσυχνότητες που συντο-νιζονται  ακαριαία η μια με την  άλλη ΣΥΜΠΑΝ =  ΖΩΗ.
Το  Σύμπαν είναι  ζωντανό διότι αυτό ζωογονεί τα πάντα αναφορές από την αρχαιότητα υπάρχουν και αυτή η ζωή υπάρχει και επάνω εις την γη που κατοικούμε όχι μονό γύρω της, πλάνητες, σύμπαν. Δυνάμεις ανεκμετάλλευτες, διότι δεν υπάρχει η  γνώση και η Τεχνολογία που υπήρχε, κάποτε οι οποίες όλες  αυτές δεν είναι τίποτε  από τις παρακάτω   σχέσεις.
Ιστορικές Μαρτυρίες Αιωρισμού
 Άδω θα ήθελα να αναφέρω περιγραφές, κάποιου αυτόπτου μάρτυρος εις το Θιβέτ  κάποιου D. Jall .  Ο όποιος παρακολούθησε  ανύψωση τεραστίων  παραλληλεπίπεδων  όγκων  που  έγινε  με   ηχητικά κύματα  που  δημιουργούντο  από κύμβαλα  12 δώδεκα θιβετιανών  μοναχών. Βιβλίο του D. Jall  «Οι Θεοί  κατοικούν  εις το  Θιβέτ ;»  1969-1970  έκδοση.
  Χιλιάδες  χιλιόμετρα  όμως μακριά από το  Θιβέτ βρίσκουμε άδω εις την  Ελλάδα εις τον χώρο του Αιγαίου τον  Αλκαίο με τους ήχους της λύρας του να κτίζει τον ναό του  Απόλλωνος εις την Ιωνία.  Ανυψώνοντας τεράστιους όγκους μαρμάρου  και κτίζοντας έτσι τον  ναό.  Υπάρχει δε και μια μυστική  γραφή που θέλει και  η  Ακρόπολη των  Αθηνών να έχει κτιστεί τουλάχιστον ένα μέρος της  από πάνω προς τα κάτω με την ίδια μέθοδο, αφού λέγει η γραφή  ότι οι   Αθηναίοι είχαν εις τα χέρια τους και  φύλαγαν με ιερό σεβασμό την  λύρα του  Ορφέως, και  με τους ήχους της σήκωναν βράχους εις τον αέρα. Αλλά και εις την Ευρώπη εις τα παιδιά  του  Ηρακλέους, τους Κέλτες και Γαλάτες στους Δρυΐδες η μέθοδος ήταν γνωστή. Εις την  Εγκυκλοπαίδεια  των  Μυστικών    Επιστημών  και της  Θεουργίας   της  Βενετίας  Νιούαλ  εις την σελίδα 118 έχει ένα πινάκα όπου δείχνει κάποιο προπάππου του Μάγου  Μέρλιν,  με το ίδιο όνομα  Μέρλιν και αυτός να αιωρείται μεταφέροντας τεράστιους όγκους πετρών, ενώ από κάτω δυο τροβαδούροι τραγουδούν. Πολλοί  θρύλοι έχουν  ειπωθεί για  τον  Μέρλιν, σύμφωνα με ένα πανάρχαιο  θρύλο  ο Μέρλιν μετέφερε το Στόουν   Χέντζ   από  την   Ιρλανδία  εις  την  Αγγλία  περνώντας τους όγκους των πετρών του  πάνω από την θάλασσα. Αυτό ακούγεται  ιδιαιτέρα μεγαλειώδες. Όμως εδώ εις την   Ελλάδα  ο  Αμφίων  ο υιός της   Αντιόπης  και  του  Διός, και  δίδυμος αδελφός του  Ζύθου ένας από τους μεγαλύτερους κιθαρωδούς της αρχαιότητος  που διδάχτηκε την μουσική τέχνη κατευθείαν από τον  Ερμή έκανε το εξής καταπληκτικό.  Ο  Αμφίων και ο αδελφός του ο Ζύθος είναι κυρίως γνωστοί εις την αρχαιότητα κυρίως για το κτίσιμο της Θήβας  ειδικά για την περιτείχιση της.  Ο Παυσανίας και ο  Ησίοδος μας πληροφορούν. Το κτίσιμο των τειχών των Θηβών έγινε  με τον  ακόλουθο   τρόπο.  Ο  μεν  Ζύθος  μετέφερε  ογκώδεις  λίθους, ο  δε   Αμφίων  συναρμόνιζε τους ογκόλιθους  με τον ήχο της λύρας  του σηκώνοντας τους εις τον αέρα και τοποθετώντας τους εις τα μέρη  που ήθελε, έτσι ανεγέρθησαν τα τείχη των Θηβών.  Ακούγεται απίστευτο αλλά βλέπουμε όμως από το  Θιβέτ μέχρι τους  Δρυΐδες Γαλατοκέλτες να έχουμε  ακριβώς ίδιες περιγραφές, μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια.  Ενός φαινόμενου που για το  επίπεδο της  επιστήμης  τουλάχιστον της επιστήμης που γνωρίζουμε σήμερα  και αυτά που βγαίνουν προς τα έξω  η τεχνολογία φαίνεται να αδυνατεί ακόμη  και να το  σκαφθεί. Εις το Θιβέτ το φαινόμενο έχει  αναλυθεί από τον  φυσιογνώστη που αναφέραμε προηγουμένως  τον  D. Jall  και σχετικώς πρόσφατα  γύρω στο 1970. Οι αναλύσεις του βρίσκονται εις το βιβλίο του Ντέιβητ  Τζάντες με τίτλο « Η  Αντιβαρύτητα και το Κοσμικό Δίκτυο».  Υπάρχουν συγγραφείς αρκετοί ένας από αυτούς είναι  και ο Πλίνιος, ο όποιος μιλεί για ναούς με  αγάλματα που αιωρούντο, αγάλματα  Θεών  κάτι που επιτυγχάνετο  με ένα σύστημα μεγάλων μαγνητών.   Ο  Πλίνιος μάλιστα αναφέρει τον  Αρχιτέκτονα  Τιμοχάρη που είχε φτιάξει ένα τέτοιο αιωρούμενο  άγαλμα  της  Αρσινόης εις την   Αλεξάνδρεια.  Αναφορές για τέτοια αιωρούμενα  αγάλματα υπάρχουν πολλές  και από άλλους συγγραφείς. Μια εκπληκτική αναφορά του Πτολεμαίου μας ομιλεί για ένα μαγνητικό όγκο βουνό εις το νησί των Σατύρων που αποκτούσε ένα έντονο μαγνητισμό  μετά από τελετουργικά των ιερέων.   Η δε μαγνητική του δύναμη ήταν τέτοια ώστε μπορούσε να τραβά τα καρφιά από τα πλοία και να τα διαλύει  .Αυτή η περιγραφή ήταν και σε άλλο γραπτό όπως εις τον  Δούκα Ενς  της  Σουαβίας ,εις τα  γραπτά του Βιργιλίου του Μάγου ,όπως επίσης εις την Γεωγραφία του Σούφη  Μαυριτανού ( Ιντριση ).Αυτό το μαγνητικό βουνό ίσως σας φέρει εις το νου  την δική μας Μαγνησία  με τον Όλυμπο της  και την Μαγνησία απέναντι  εις την Μικρά Ασία  που αποτελούν Δίπολο και μέσα από άλλες διαδικασίες  δημιουργούν μια τεραστία μπαταρία  ,την μπαταρία του Αιγαίου  και έτσι  μπορούμε να  εξηγήσουμε διάφορα φαινόμενα που   μας έχουν  περιγράψει οι ιστορικοί μας . 
  Οι  μύθοι  της  δημιουργίας  μέσα εις την Ελληνική παράδοση  και γραμματεία  είναι η αποκάλυψη της  Συμπαντικής  αλήθειας .Εάν ο αποσυμβολισμός και αποκωδικοποίηση των μύθων γίνει σύμφωνα  με την αρχή ότι η  μυθολογία  είναι  μύηση ,Μυολογία .Εάν εις αυτό προσθέσομε και την  πάνσοφη   ρήση των αρχαίων μας προγόνων  "Αρχή  σοφίας  ονομάτων  επίσκεψις "δηλαδή ότι  η  ετυμολογία των ονομάτων είναι η αρχή  της σοφίας ,τότε έχουμε μια αλάνθαστη πυξίδα που θα  μας βοηθούσε πολύ στο πραγματικά δύσκολο ταξίδι μας εις την θάλασσα των συμβολισμών και των  κωδίκων της Ελληνικής Μυθολογίας. Για να κατανοηθούν καλά όμως οι  Ελληνικοί μύθοι  ειδικά  οι  κοσμογονικοί πρέπει να  νοιώσουμε  και  να  νοήσουμε  βαθύτερα την έννοια της  τριαδικότητας που είναι φωτεινός  πυρήνας των περισσοτέρων  Ελληνικών, Ινδικών και  Κελτογαλατικών μύθων .Επειδή  είναι  μεθοδολογικά καλύτερο  να ανέβουμε  επίπεδα  ξεκινώντας από το επίπεδο όπου η γνώση μας  διαπερνά πιο  άμεσα  θα αρχίσουμε  με ένα παράδειγμα που συναντάμε εις την φύση .Ένα παράδειγμα εις το  οποίο θα εντοπίσουμε  θα νοήσουμε και θα νοιώσουμε  την  Τριαδική  ολοκλήρωση  σε  φυσικό επίπεδο  και οπωσδήποτε  θα διαισθανθούμε  τον συμβολισμό που αντανακλά σε αλλά  πεδία .Η  Αμοιβάδα ,ο  Πρωτεύς  είναι η  κοινή και η  πλέον πιο γνωστή  αμοιβάδα ,πολλαπλασιάζεται δια σχιζοτομήσεως  όπως μαθαίνουμε και εις το  σχολείο .Το φαινόμενο  αυτό λέγεται  Μίτωσης .Έτσι από το ένα προκύπτουν δυο όμοια ,από τα δυο τέσσερα  και ου το καθ' εξής. Το  Τριαδικό εις την οργανική ύλη ,εις το κόσμο της ζωής  θα μπορούσαμε να το κατανοήσουμε με το παράδειγμα της αμοιβάδας .Και το  φαινόμενο της Μίτωσης ,εάν θυμηθούμε  τα λόγια της Ίσιδος ακόμα και σε αυτό το επίπεδο της οργανικής ύλης ,το επίπεδο της ζωής θα δούμε  ότι  και εκεί έχουν βαθύ νόημα .Είναι το εν που γίνεται δυο  και τέσσερα  και  οκτώ και μετά πάλι εν , λέγει  η  Ίσιδα .Το οκτώ -8- προφανώς συμβολίζει και το  άπειρο την  θεια  οκτάβα που μέσα εις το αιώνιο ανακυκλώνεται .Άπειρες λοιπόν φορές πολλαπλασιάστηκε ο μονοκύτταρος οργανισμός της αμοιβάδας και πάντα δια  σχιζοτομήσεως ,έτσι εις τον πρωτόκοσμο της οργανικής ύλης είχαμε αύξηση της ζωής μέσω της διαίρεσης .Όμως κάπου εις το φαινόμενο της μίτωσης εμφανίστηκαν και παραλλαγές .Όπως αυτή της πλευρομύτωσις  όπου τα πράγματα έγιναν πιο πολύπλοκα εις την διαδικασία ,φέρνοντας μηνύματα για μια πιο πολύπλοκη μελλοντική κατάσταση .Ίσως συμβολικά  θα μπορούσαμε να δούμε  εδώ  τον  Αδάμ -Ατάμ- Ατόμ -Άτμητο. Να δημιουργεί από το πλευρό του ένα ακόμη ον ,αυτή η κυτταρική διαίρεση φαίνεται να ήταν  κανόνας εις  τον πρωτόκοσμο  της οργανικής  ύλης  μέχρι που μια ημέρα  το ερωτικό πεδίο που πάνω του  έπλεαν  τους έδωσαν ένα πόθο ας μας επιτραπεί η έκφραση .Μια επιθυμία να σταματήσουν να αυξάνονται αυτοδιαιρούμενα  αλλά να βρεθούν  μαζί δυο κύτταρα μαζί   να ανταλλάξουν πληροφορίες μέσων οργανικών  οξέων και να δημιουργήσουν ένα τρίτο κύτταρο  γέννημα  και των  δυο Έτσι μας λέει η  βιολογία πρέπει να έγιναν τα πράγματα  Το  Ερωτικό πεδίο είχε  διαπεράσει τους  πόρους   διόδους των  μονοκυττάρων οργανισμών τους φόρτισε με  ερωτική ενέργεια  και γέννησε τον πόθο μεταξύ τους ,ο  έρωτας  πια ολοκληρώνονταν μέσα από την Τριαδική  υπόσταση του ενός που γίνεται δυο και δημιουργεί το  τρία .Αυτό το βρίσκουμε σε όλους τους μύθους των μυστηριακών  θρησκειών  όπως και εις την φιλοσοφία βαθυστόχαστων  φιλοσόφων .Το δυο λοιπόν της διαίρεσης  του  διαχωρισμού αυτό που ο Εμπεδοκλής  ονομάζει  νεικος(συμπλοκή) συμβολίζει την περίοδο της  ιστορίας της ζωής πριν από την ερωτική  έλξη ,πριν από τον ιερό πόθο ,πριν από τη  θεια φιλότητα .Την  θεια φιλότητα που φέρνει τα όντα μαζί και τα  μονιάζει   εκστασιάζοντας  τα .Έτσι το διπλό έγινε σύμβολο του τρισυπόστατου έρωτα που σε ένα άλλο επίπεδο  συμπαντικής  εις τα  έλλογα όντα συμβολίζει την ένωση πνεύματος, ψυχής και  σώματος ,μεταξύ  δυο οντοτήτων .Το  διπλό το δια το  δις  έγινε σύμβολο  της  διαίρεσης και της ανισορροπίας  της  σκληρότητας και της κακίας  δεν είναι συμπτωματικό ότι με το δις εκφράζουμε όλα τα  άσχημα ,όπως δύσμορφος ,δύσμοιρος ,δυστυχής ,δυσοίωνος ,δύστροπος και αλλά. Ενώ με το τρις  εκφράζουμε κυρίως  ποιότητα ,και συνήθως υψηλή ποιότητα όπως και καλοτυχία  τρισευτυχισμένος ,τρισμακάριστος ,τρισένδοξος  τρισμέγιστος  αλλά και επίσης όταν θέλουμε να υπερτονίσουμε την χαμηλή  ποιότητα υπάρχει το τρισάθλιος και αλλά είναι λάθος να θεωρούμε ότι οι ζυγοί αριθμοί  είναι  θηλυκοί  ,γιατί εις την ουσία συμβολίζουν το διπλότυπο του ενός  αρσενικού η  θηλυκού  δεν είναι καν ερμαφρόδιτο  είναι δυο από τα  ίδια  που αν πρόκυψη εκφρασμένο επίπεδο εις την ύλη τότε μιλάμε για ένα επίπεδο απόλυτα   Σεξιστικό-Ερωτικό .Έχουμε  το φαινόμενο της  Σεξιστικής -Ερωτικής  ακρότητας  χωρίς ψυχή και ούτε καν  αμφίφυλη προσέγγιση  ,συμβολίζει με λίγα λόγια  το  διπλό την αυστηρά  σεξιστική  σχέση δυο ομοειδών όντων .Είναι  η σχέση της ελαχίστης ποιότητος του ελαχίστου καλού ,μάλιστα το σύμβολο του διπλού  όντος δεν είναι το  δυο -2- είναι  το  ένδεκα  -11- όπως μας πληροφορεί ο μέγας μύστης  Κένεφ  Γκραντ   .Δυο  όμοια το  -2- προκύπτει σαν δεύτερη σημαντική  και συμβολίζει τότε το θηλυκό ίσως και το ερμαφρόδιτο .Είναι η ενέργεια  Σακτή η  Ερωτοενέργεια  μέσα  από την οποία το ον  το εν -1- δημιουργεί το τρια-3-.Το δυο -2- λέει ο Κένεφ  Γκραντ  προκύπτει από την πρόσθεση των  ψηφίων του εντεκα-11-,το δυο-2-ειναι αυτό που αν προσπαθούσαμε  να βρούμε την  κρυφό σκοτεινή  υπόσταση του θα μας έδινε το -222-και  το τρίσβαθο -222- είναι το -666-,προσεχτε τώρα του τριγώνου τρισυπόστατου όντως ο αριθμός είναι  το -3- είναι το ον ,το εν -1- που διαπερνά τον  κόσμο ,τον κόσμο του  διπλού και με την του  θηλυκού σάκτη  κατά τους ινδούς και  Φάνη-μήτιδα  κατά τους Ορφικούς  δημιουργεί το -3- άρα έχουμε όχι σύμβολο  αριθμό -111- αλλά 2+1=3 ,βάση 2 ,3 κορυφή  .Το τρισμέγιστο του -3- είναι το -333- και το τρισάγιο  του είναι το -999-η πρόσθεση των ψηφίων 9+9+9 μας δίνει το 27 που ο αριθμός των  γραμμάτων του ολοκληρωμένου αλφαβήτου μας  ,από το οποίο εξαφανίστηκαν μυστηριωδώς  το ΔΙΓΑΜΜΑ ,το ΚΟΠΠΑ και  το  ΤΣΑΔΕ .Το 27 λοιπόν συμβολίζει τον Παγκόσμιο λόγο  ΕΡΩΤΑ και  ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ .Για την σχέση ΕΡΩΤΑ  και  ΛΟΓΟΥ θα αναφερθούμε  πιο κάτω ,ίσως θα πρέπει να αναρωτηθείτε τι σημαίνει το ανάποδο του-27-το -72-η και το 6+6+6= 18,θα πρέπει και στην συμβολική των αριθμών να δώσουμε κάποιες έννοιες .Ωστόσο αναφέρουμε  μερικά ότι από το  -72- έχει να κάνει  με τους  -72 -Τιτάνες -Σεϊτανες βοηθούς του  Τυφώνας  στην μάχη του ενάντια εις τον ΔΙΑ ,όπως και με τις -72- καυτές ημέρες του θεού   ΣΕΘ ,όπως και κάποιους άλλους -72-οι οποίοι έκαμαν κάποια μετάφραση την οποίαν την  είπαν μετάφραση των -70-! διότι μηδέν σημαίνει ολόκληρο και εις τα  σημιτικά ΣΑΜΠΑΤ-ΣΑΜΠΑΤΟ σημαίνει κύκλο  -ολόκληρο η και ολοκληρωτικές καταστάσεις (καθεστώτα ;).Έχετε αναρωτηθεί γιατί ο θεός του σκότους  ΣΕΘ  είναι ηχητικά το αντίστροφο του ΘΕΟΣ ,έχουμε  ΘΕΟΣ-ΣΕΟΘ-ΣΕΘ  η ελληνική γλώσσα βάζει το  σίγμα -Σ-(τελικό) βάζει συχνότατα εις το τέλος των λέξεων ,εις την ελληνική μυστήριο-σοφία είναι γνωστή  η αιτία .Το  -Σ- σίγμα είναι το πλέον ενεργειακά φορτισμένο  σύμφωνο έτσι για παράδειγμα για την λέξη ΘΕΟΣ έχουμε χαμηλό ενεργειακά - Θ- λόγω ασθενούς ήχου  και υψηλό  ενεργειακά  -Σ- έτσι έχουμε μια λέξη που η δυναμική της ξεκινά  από τα  χαμηλά  και ανεβαίνει προς τα υψηλά .Στην λέξη ΣΕΘ έχουμε  ακριβώς το αντίθετο .Εις τα σημιτικά -ΣΕΟΛ -είναι  η κόλαση. Η κραδασμικότητα της ελληνικής γλώσσας και η δονητική των γραμμάτων της   είναι κάτι το πολύ βαθύ ,διότι δεν μας συντονίζει ο ήχος  της γλώσσας μας  ,με το κέντρο τρίγωνο  Μεγάλης  Άρκτου -Σειρίου -Πλειάδων με αιχμή Αλκυόνη που είναι το κέντρο της  Γαλαξιακής μορφογένεσης  ,σύμφωνα με  γραφές και η γραφή της Ελληνικής  γλώσσης έχει  κάτι αντίστοιχο και  με την  ηχητική της ,γι αυτό και χρειάζονται  τα πνεύματα .Για το -9- θα πρέπει επίσης να πούμε ότι είναι ο αριθμός σύμβολο των ΚΑΒΕΙΡΩΝ ,τα μυστήρια των οποίων κρατούσαν εννέα ημέρες -9- μυστήρια εις τα οποία μεγάλη ιέρεια ήταν η ΟΛΥΜΠΙΑΣ η μητέρα του  Μ. Αλεξάνδρου .Τριαδικότητα του Ερωτά και Διόνυσο-σιβαϊκός πολιτισμός το Όνειρο του Μεγάλου Αλεξάνδρου .Εδώ θα πρέπει να πούμε  ότι του  διπλού όντως  όνομα είναι  Αμπράσαξ  Άμπρα -ίσως σας  θυμίζει τα άμπρα -κατάμπρα περί μαγείας σίγουρα έχει σχέση και με αυτά ,είναι όμως εδώ μαγεία που έχει σχέση με τον Ερωτισμό .Αυτό το ον λανθασμένα έχει λατρευτεί σαν θεός του σκότους είναι ο θεός του ελαχίστου φωτός ,του ελαχίστου καλού .Έχει λατρευτεί κυρίως με την μορφή Τράγου που στην πρώτη του υπερφωτεινή του παρουσίαση  συμβόλιζε τον τρισυπόστατο Θεό του Φωτός  ,με το όνομα ΠΑΝ -η ΦΑΝ-ης  όπως θα δούμε στους κοσμογονικούς Ορφικούς μύθους .Ο  Πάνας -Φάνης με τα τραγίσια πόδια του συμβολίζει τη  κατώτερη ύλη και την άγρια φύση με το ανθρώπινο μέρος συμβολίζει την μεταλλακτική πορεία του όντως ανθρώπου προς τα ανώτερα πεδία και οι κεραίες του συμβολίζουν την επαφή του με τους ανώτερους κόσμους .Γι αυτό και ο Πάνας στην πρωτοελληνική του Πελασγό - Αρκαδική του μορφή  έχει πρόσωπο σοφού μεσόκοπου ανδρός και δεν είναι μια τρισάθλια ,άσχημη  ανθρωπόμορφη  ερμαφρόδιτη  κατσίκα που έτσι εκχυδαϊσμένη έχει λατρευτεί  από σέκτες γνωστικών σαμπαθομέτ .Εδώ ίσως πρέπει να πούμε ότι οι γνωστικοί  θεωρούν το δημιουργό κακό ον ,βλέπουν μόνο  το ελάχιστο καλό εις την φύση το οποίο μάλιστα το διογκώνουν  κάνοντας το να  μοιάζει σαν απόλυτο κακό ,έτσι για αυτούς ο κόσμος αυτός είναι κόσμος κακός δημιουργημένος από ένα εξίσου κακό δημιουργό ,ο αληθινός θεός είναι έξω μακριά από αυτόν εδώ τον κόσμο και μόνο η καταστροφή του κόσμου αυτού θα έφερνε κοντά  εις τους ανθρώπους εις το αληθινό θεό .Κάπου φαίνεται να έχει μια λογική βάση η ιδέα των γνωστικών ειδικά όταν παρατηρούμε την σκληρότητα της άγριας φύσεως ,θα αναρωτηθούμε τη δουλειά έχει ένας λαγός εις το στόμα ενός λιονταριού. Ωστόσο οι συνθήκες της αγρίας φύσεως ακολουθούν  υψηλές λογικές  ,υψηλές μαθηματικές νόρμες, νόρμες  μάλιστα που τελευταία έχουν μπει και μαθηματικοί εις το "χορό" και προσπαθούν να κατά-νοήσουν .Όπως μια τέτοια δουλειά είναι του μαθηματικού του Φον Νόϋμαν "Η Θεωρία των παιγνίων "η οποία αυτή η θεωρία των παιγνίων χρησιμοποιείται αυτή την στιγμή  από τους μαθηματικούς    γεωλόγους  και από τους  γεωφυσικούς για να κατανοηθεί το παιχνίδι της φύσεως .Και  πραγματικά είναι  συγκλονιστικό εξηγείται με μαθηματικά γη συμπεριφορά της αγρίας φύσεως ,συνεπώς αν αυξηθεί  και λογικοποιθεί όλο και περισσότερο  ,αν η πολυπλοκότητα δημιουργήσει πιο εύκτατες  δομές  τότε σίγουρα το άγριο θα συρρικνωθεί και θα έχουμε μια πιο αρμονική εις την φύση. Αυτός είναι ο στόχος έτσι ανεβαίνουνε προς τον τρισυπόστατο τρισμέγιστο τρισάγιο Έρωτα .Για τους μυστικούς είναι γελοίο να μιλάμε   λένε  για ηθικούς κανόνες  σε ένα λάθος κόσμο και συνεπώς  είτε είσαι ασκητής είτε είσαι ο πιο ασύδοτος  δεν έχει καμία σημασία .Αυτή η φιλοσοφική προσέγγιση του κόσμου  είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθούν  γνωστικές  σέκτες με απόλυτο αμοραλισμό ,και με ανείπωτα όργια και τελετουργικά   καταλήγοντας ουσιαστικά σε μιας μορφής σατανολατρείας  με την λατρεία του Μπαφομέτ  του κακάσχημα εκχυδαϊσμένου Πανός .Μια σέκτα των γνωστικών ήταν  Βογόμιλοι που σημαίνει θεόφιλοι γιατί σε μερικά γλωσσικά ιδιώματα  της «Ινδοευρωπαϊκής» δηλαδή  Πρωτοελληνικής  ΒΟΓ η   ΜΠΟΓΚ  η  ΜΠΟΚ  σημαίνει  ΘΕΟΣ ,και ΜΙΛΕ =ΦΙΛΟΣ μόνο που αν αναρωτηθείτε τι μορφή είχε αυτός ο θεός  θα ανακαλύψετε ότι είναι ο Τραγοθεός γιατί  επίσης  η  λέξη ΜΠΟΓΚ  , ΜΠΟΚ  ,ΒΟΓ    σημαίνει  και  ΤΡΑΓΟΣ  .Έτσι Βογόμιλοι είναι οι φίλοι του τραγοθεού  που πρέπει να έχει σχέση με την πρωτοελληνική  λατρεία του ΔΙΟΣ ΒΑΓΕΟΥ υπέρτατου θεού του ουρανού και σχέση φυσικά με τον ΔΙΟΝΥΣΟ ΒΑΓΟ η ΒΑΚΧΟ   και  ΔΙΑ ΒΑΚΧΟ επίσης που λατρευόταν και σαν κερασφόρος  θεός .Οι  Βογόμιλοι  αρνούνται την Αγία Τριάδα  που αποτελεί την ουσία την πανάρχαιας ελληνικής θρησκείας .Πολύ σημαντικό είναι επίσης να γνωρίζεται οι Βογόμιλοι που είχαν εξαπλωθεί εις τα Βαλκάνια  αλλά  εις την Κωνσταντινούπολη και εις την Ρωσία γύρω τον 11ο με 12ο αιώνα  και είχαν μάλιστα διεισδύσει και εις το Άγιο  Όρος  κτυπήθηκαν  ανηλεώς  κυρίως από τον  βασιλιά της Σερβίας Στέφανο Ντεμάνια γύρω εις το 1200μ.Χ.και συρρικνούμενοι συγκεντρώθηκε ο κύριος όγκος τους εις το Σεράγεβο ασπαζόμενοι τον Μουσουλμανισμό  για να  ξεχωρίζουν από τα γύρω Ορθόδοξα κράτη .Διατηρώντας όμως τις  Τραγοθεϊκές   Βογομιλικές   παραδόσεις .Και επειδή οι Βογόμιλοι έχουν άμεση σχέση με τους καθαρούς των  Φράγκων ,είναι οι Φράγκοι Παρφέ πρέπει να σας πούμε ότι και σήμερα έχουνε μυστικές  διασυνδέσεις  με άκρως μυστικές  απόκρυφες εταιρίες ,συνήθως  θυγατρικές  γνωστικών  σατανολατρικών κέντρων που δημιουργούν νήματα σε όλη την Ευρώπη αλλά και εις τον υπόλοιπο κόσμο βρίσκοντας πάντα εμπρός τους  τις δυνάμεις του Τριαδικού Θειου  όντως ,του Θειου Έρωτα, του Θειου  λόγου της Θειας ύπαρξης .Όπως πολλά που συμβαίνουν εις την δεκαετία μας εις τα Βαλκάνια να τα κατανοούσαμε καλύτερα αν ξέραμε τι συμβαίνει   εις τα βάθη του παρασκηνίου εκεί που δραστηριοποιούνται οι  απόκρυφες μυστικές εταιρίες.
 [Βιβλιογραφία :
Αντιβαρύτητα και Κοσμικό δίκτυο –Ντέιβητ  Τζάντες
Εγκυκλοπαίδεια μυστικών Επιστημών & Θεουργίας - Βενετίας  Νιούαλ
Τα μυστικά των θεών του ΘιβέτD Jall
Παυσανίας, Ησίοδος, Πλίνιος, Κλαύδιος  Πτολεμαίος «Αλ Μεγίστα».
 άρθρο του συγγραφέως Ομήρου Ερμείδη εις το περιοδικό  «Αέροπος» Μαρ 1996
http://pirforosellin.blogspot.gr/  -  Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.184

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου