Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014

Saving the Villa of the Mysteries [4st part] - Η διάσωση της Βίλλα των Μυστηρίων [μέρος 4ον]


Πομπηία Villa Μυστήρια Σειληνός Διατήρηση
(Pasquale Sorrentino)

Για να συμπληρώσετε ρωγμές στους πίνακες, συντηρητές ένεση αραιωμένο ακρυλική ρητίνη απευθείας στις επιφάνειες. Αυτός ο πίνακας απεικονίζει δύο νέους σάτυροι, η μία κρατάει μια μάσκα, και ένας ηλικιωμένος Σειληνός, σύντροφος και καθοδηγητής του Διονύσου ».








































Ως μέρος της συνολικής εξέτασης της Βίλα των Μυστηρίων, αρχαιολογικούς επιστασία της Πομπηίας, η οποία επιβλέπει όλες τις εργασίες στην αρχαία πόλη, κάλεσε επίσης μια ομάδα από το Πανεπιστήμιο του Κιέλου στη Γερμανία για να ερευνήσει το σπίτι, επίσης, χρησιμοποιώντας μερικά από τα τελευταίας τεχνολογίας που διαθέτει αρχαιολόγων και συντηρητών. Δεδομένου ότι δεν είναι πλέον αποδεκτή πρακτική να αποσπώνται οι πίνακες από τους τοίχους και τα πρώτα συντηρητές έκανε, η ομάδα του Kiel έπρεπε να εξετάσουμε άλλες τεχνικές, όπως αυτές που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια της έρευνας 2012
σχέδιο στη Βουλή του τραγικού ποιητή-άλλο από όμορφα διακοσμημένα ιδιότητες και το σπίτι της Πομπηίας με το αγαπημένο "Beware of the Dog" μωσαϊκό για να ερευνήσει τη ζημία τόσο για τους πίνακες και τις υποκείμενες τοίχους. «Θέλαμε να απασχολούν μη καταστροφικές τεχνικές για να ποσοτικοποιήσει τις ιδιότητες της αρχαίας ζωγραφικής και τους τοίχους του σπιτιού, προκειμένου να προσδιορίσει το επίπεδο της αποσύνθεσης," λέει ο Cristiano Luigia, ένα μέλος της ομάδας και ερευνήτρια στο Ινστιτούτο του Κιέλου της Geoscience. Χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό αυτών των εξελιγμένων μεθόδων, η ομάδα του Kiel ήταν σε θέση να δημιουργήσουν ακριβείς χάρτες που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κατευθύνει καλύτερα την αποκατάσταση της βίλας.


Ο υπέρηχος είναι η πλέον κατάλληλη για τη μελέτη εξωτερικό στρώμα των τειχών », η οποία περιλαμβάνει τα έργα ζωγραφικής και το γύψο ακριβώς από κάτω, Cristiano εξηγεί. Η τεχνική αυτή μετρά την ταχύτητα των υπερηχητικών κυμάτων που διαδίδονται κατά μήκος των τοίχων επιφάνειες-διακυμάνσεις στην ταχύτητα μπορεί να βοηθήσει τους επιστήμονες και συντηρητές για την ανίχνευση ρωγμών, κορεσμός ύδατος, ή εισβολές αλάτι. Εικόνες του τοίχου μπορεί επίσης να δημιουργηθεί με τη χρήση τόσο ενεργητική και παθητική θερμογραφία να ανιχνεύσει και να καταγράψει πολύ μικρές αλλαγές στη θερμοκρασία σε όλη την επιφάνεια των τοιχωμάτων και την καταστροφή του εγγράφου. Παθητική θερμογραφία παίρνει μετρήσεις θερμοκρασίας χωρίς να αλλοιώνει την επιφάνεια με οποιονδήποτε τρόπο, ενώ οι ενεργές θερμογραφία θερμαίνει τον τοίχο ελάχιστα-μόλις δύο βαθμούς, προκειμένου να διερευνηθεί η ανταπόκριση των τοίχων στη θέρμανση. "Και οι δύο ρωγμές σε, και την απόσπαση από την τοιχογραφία, οι τοίχοι μπορούν να εντοπιστούν σε μέρη όπου η θερμοκρασία είναι υψηλότερη από την ευρύτερη περιοχή κατά τη διάρκεια της ενεργητικής θέρμανσης και ταχύτερη εν ψυχρώ», εξηγεί ο Cristiano. Διαρροής νερού συνήθως συμπεριφέρονται ακριβώς με τον αντίθετο τρόπο.






Πομπηία Villa Μυστήρια Ψηφιδωτά
(Pasquale Sorrentino)
Αποκατάσταση ψηφιδωτά της βίλας αποτελεί υψηλή προτεραιότητα και απαιτεί την αντικατάσταση του ψηφίδες ξεχωριστά με το χέρι.

































Άλλες μέθοδοι μπορεί να πάει ακόμα πιο βαθιά κάτω από την επιφάνεια. Συσκευές που εκπέμπουν και την αίσθηση επιστροφή ηλεκτρομαγνητικά κύματα, τα οποία σκεδάζονται διαφορετικά, ανάλογα με τα υλικά που περνούν μέσα από το βάθος και να φτάσουν τη χρήση, η ομάδα του Kiel ήταν σε θέση να δημιουργήσουν τις εικόνες της εσωτερικής δομής των τοίχων. Οι ιδιότητες σκέδασης ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων εξαρτάται από τη σύνθεση του υλικού και το επίπεδο κορεσμού του νερού των τειχών ». «Όλες οι εικόνες έφτασαν στη χρήση αυτών των τεχνολογιών θα βοηθήσει να αναπτυχθεί ένα αποτελεσματικό σχέδιο για τη μελλοντική διατήρηση," λέει ο Cristiano.



Μεγάλο μέρος της Βίλα των Μυστηρίων  καλύπτεται από ένα σύγχρονο κέλυφος, που αποτελείται από πολλά διαφορετικά υλικά και χρονολογούνται σε διάφορες περιόδους, που χτίστηκε για την προστασία και καταφύγιο. Πριν από δύο χρόνια, ένα πάτερα που κατέχουν μέχρι το κάλυμμα πάνω από το περιστύλιο, η περίστυλη κήπο που ήταν ένα σημαντικό μέρος της κάθε πλούσιοι ρωμαϊκή οικία, κατέρρευσε. Λίγο αργότερα, η επιστασία αποφάσισε να αξιολογήσει τη δομική ακεραιότητα ολόκληρου του κελύφους. "Στο παρελθόν, το κέλυφος έχει μόνο εξεταστεί ως προκύπτει η ανάγκη, όταν έχει εντοπιστεί ένα συγκεκριμένο απομονωμένο ελάττωμα», λέει ο αρχαιολόγος Immacolata Bergamasco, ο οποίος ηγήθηκε της προσπάθειας. "Τώρα έχουμε την πρόθεση να εξετάσουμε όλα τα μέρη του όλες τις δομές που καλύπτουν τη βίλα."

πηγή: http://www.archaeology.org/issues/124-1403/features/1813-pompeii-saving-the-villa-of-the-mysteries#art_page4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου