Τρίτη, 12 Δεκεμβρίου 2017

Ο Νέος Κόσμος μετά τον Κατακλυσμό στην αρχαιότητα και τον Χριστιανισμό, του Όμηρου Ερμείδη/ Il nuovo mondo dopo il diluvio nell'antichità e nel cristianesimo, di Omero Ermedy



  Ο Νέος Κόσμος μετά τον Κατακλυσμό στην αρχαιότητα και τον Χριστιανισμό, του Όμηρου Ερμείδη/ Il nuovo mondo dopo il diluvio nell'antichità e nel cristianesimo, di Omero Ermedy

 Ο Νέος Κόσμος μετά τον Κατακλυσμό από τον Νώε αντί του Νέου Κόσμου μετά τον Κατακλυσμό από την Πύρρα και τον Δευκαλίωνα
Χριστιανική ιστορία
Ο Νέος Κόσμος μετά τον Κατακλυσμό από τον Νώε
  Όταν η βροχή σταμάτησε μετά τον κατακλυσμό και τα νερά αποτραβήχτηκαν ο Νώε και η οικογένειά του εξήλθε από την κιβωτό και το γένος των ανθρώπων ξεκίνησε από την «αρχή με βάση την οικογένεια του Νώε».
  Η λέξη νώε προέρχεται από το νωΐ, που είναι ποιητικός τύπος του νω, όπου κατά την αττική-ιωνική διάλεκτο σημαίνει, εμείς οι δύο.
Ο Όμηρος στο έργο του «Ιλιάδα» στην ραψωδία . (.η) και εις τον στίχο .. αναφέρει :
  «Νϊ δ χαζώμεσθα, Δις δ λεώμεθα μνιν;».
   Και εμείς οι δύο (ο Άρης και η Αθηνά) να φύγουμε, του Διός η οργή μην μας πλακώσει.
Ελληνική μυθολογία, προκατακλυσμιαία ιστορία
Ο Νέος Κόσμος μετά τον Κατακλυσμό από την Πύρρα και τον Δευκαλίωνα
  Ο Πίνδαρος και ο Απολλόδωρος αναφέρουν τις μετακατακλυσμιαίες ανθρωπογονίες. Λέγουν ότι τα πολύ παλαιά χρόνια επειδή οι άνθρωποι είχαν γίνει κακοί ο Δίας αποφάσισε να τους εξαφανίσει με κατακλυσμό.
  Με συμβουλή του Προμηθέως [προστάτου των ανθρώπων] ο Δευκαλίων κατασκεύασε μια λάρνακα και κλείστηκε μέσα σε αυτήν μαζί με τη γυναίκα του την Πύρρα και όλα τα απαραίτητα εφόδια. Όταν τα νερά του κατακλυσμού σκέπασαν τα πάντα, η λάρνακα του Δευκαλίωνος που ταξίδευε επί ημέρες προσάραξε σε μια βουνοκορφή, στον Παρνασσό (*α)
  Ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα (*β) όταν η βροχή σταμάτησε και τα νερά αποτραβήχτηκαν εξήλθαν από τη λάρνακα αφού πρώτα ευχαρίστησαν το Δία που τους έσωσε, μετά του ζήτησαν να δημιουργήσει εκ νέου ανθρώπους. Ο Δευκαλίων και η Πύρρα σκέπασαν τα πρόσωπά τους και στη συνέχεια έπαιρναν πέτρες από τη γη και τις έριχναν πίσω από την πλάτη τους χωρίς να κοιτάζουν, ακολουθώντας τις οδηγίες του Διός. Από τις λίθους που έριξε ο Δευκαλίωνας εγεννήθησαν οι άνδρες, ενώ από τις λίθους που έριξε η Πύρρα γεννήθηκαν οι γυναίκες. Οι άνθρωποι που δημιουργήθηκαν από τις πέτρες ονομάσθηκαν λαός [εκ του λας = λίθος, πέτρα], δηλαδή οι άνθρωποι που εγεννήθησαν από τις πέτρες, επειδή εις τα αρχαία Ελληνικά η πέτρα ονομάζεται λας. Από το Δευκαλίωνα και την Πύρρα γεννήθηκε και ο Έλληνας, από τον οποίο έχουμε το όνομά μας.
  Υπάρχουν επίσης αναφορές και για άλλους κατακλυσμούς, από πιο παλαιά χρόνια, διότι η ιστορία του κατακλυσμού επαναλαμβάνεται. Και η ανθρωπότητα γεννιέται καταστρέφεται και ξαναγεννιέται. Οι πηγές που μας το αναφέρουν είναι : Στην Αττική, ο Ερεχθέας γεννήθηκε απ’ την τροφοδότρα γη.
  Εις την Αρκαδία: «Η μαύρη γη έδωσε ζωή εις τον Πελασγό, επάνω εις τα ψηλά όρη τα στεφανωμένα με δάση». [Παυσανίας «Αρκαδικά» στίχος ..].
  Εις την Βοιωτία ο Αλαλκομενέας είναι το πρώτο ανθρώπινο πλάσμα : «όπου το κεφάλι του ορθώθηκε πάνω απ’ το έλος που σχηματίστηκε απ’ τον Κηφισό». Λυρικά αδέσποτα PMG ..,a.
  Ο Ησίοδος αναφέρει πως : «εποίησεν ο Ζευς», το τρίτο γένος των ανθρώπων. [Σχόλια στον Ησίοδο στο …ter. .]
  Ο Ξενοφάνης, είναι εντελώς πεπεισμένος, πως από γη και χώμα έπλασαν οι θεοί των άνθρωπο!
(*α) οι παραδόσεις ομιλούν δια την Όρθρη, τον Άθω ακόμη και την Δωδώνη.
(*β) Η Πύρρα έδωσε το όνομά της εις την Θεσσαλική πόλη Πύρρα. Πυρραία ονομάζετο παλαιά και η Θεσσαλία όπως μας πληροφορεί ο γεωγράφος Στράβων : «Από Πύρρας τις Δευκαλίωνος γυναικός» [Στράβων, «Γεωγραφικά», .., …]
[Ηρωολόγιον Αγιολόγιον το διάβα των ηρώων στον Χριστιανισμό, του Ομήρου Ερμείδου, Εκδόσεις Γεωργιάδης 1998, σελ. …, ..]
Η βιβλιογραφία αποκρύπτεται μέχρι κυκλοφορίας του βιβλίου, επειδή αναπαράχθηκαν άρθρα του συγγραφέως άνευ αναφοράς του ονόματός του, της ιστοσελίδος αλλά και του βιβλίου μέρος α που αναφέρεται κάτωθι.
Απόσπασμα από το βιβλίο του συγγραφέως Ομήρου Ερμείδη με τον τίτλο «Αναμνήσεις από το μέλλον του χθες» υπότιτλο «Ηρωολόγιον Αγιολόγιον», μέρος β,  [μέρος α, 1998 εκδόσεις Γεωργιάδης] υπό έκδοσιν
http://pirforosellin.blogspot.gr/  - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου