Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Ο πύργος της Φορωνίδος και της Βαβέλ στην αρχαιότητα και το Χριστιανισμό, του Όμηρου Ερμίδη / The Tower of Foronidos and Babel in Antiquity and Christianity, by Homer Hermides / La Torre di Foronido e Babele nell'antichità e nel cristianesimo, di Omero Hermides / Башня Форонида и Вавилон в древности и христианстве, Гомер Гермид




Ο πύργος της Φορωνίδος και της Βαβέλ στην αρχαιότητα και το Χριστιανισμό , του Όμηρου Ερμείδη 

[ η φωτογραφία προέρχεται από την ακόλουθη ιστοσελίδα :
Ο Πύργος της Βαβέλ αντί του Έπους της Φορωνίδος.

Χριστιανική ιστορία
Γένεσις ΙΑ.
1. Και ήτο πάσα η γη μιας γλώσσης και μιας φωνής. 2.Και ότε εκίνησαν από την ανατολήν, ηύραν πεδιάδα εν τη γη Σεναάρ και εκατοίκησαν εκεί. 3.Και είπεν ο εις πρός τον άλλον, Δεύτε, ας κάμωμεν πλίνθους, και ας ψήσωμεν αυτάς με το πυρ. Και εχρησίμευσεν εις αυτούς η πλίνθος αντί πέτρας, και η άσφαλτος εχρησίμευσεν εις αυτούς αντί πηλού. 4.Και είπαν, ας οικοδομήσωμεν εις τον εαυτόν μας πόλιν, και πύργον, του οποίου η κορυφή νά φθάνη έως τους ουρανούς και ας αποκτήσωμεν εις τον εαυτον μας όνομα, μήπως διασπαρώμεν επάνω εις το προσώπον όλης της γης. 5.Και κατέβη ο Κύριος διά νά ίδη την πόλιν και τον πύργον, τον οποίον ωκοδόμήσαν οι υιοί των ανθρώπων. 6.Και είπεν ο Κύριος, ιδού αυτοί είναι εις λαός, και όλοι έχουν μίαν γλώσσαν, και ήρχισαν νά κάμνωσι τούτο  και τώρα δέν θέλει εμποδισθή  εις αυτούς όλον εκείνο, το οποίον εσκό-πευσαν νά κάμωσι 7.Δεύτε λοιπόν, ας καταβώμεν και ας συγχύσωμεν εκεί την γλώσσαν αυτών, διά νά μήν εννοή έκαστος την γλώσσαν του πλησίον αυτού. 8.Ούτω διεσκόρπισεν αυτούς ο Κύριος εκείθεν επάνω εις το προσώπον όλης της γης και έπαυσαν να οικοδόμωσι την πόλιν. 9.Διά τούτο ωνομάσθη το όνομα αυτής Βαβέλ διότι εκεί εσύγχυσεν ο Κύριος την γλώσσαν όλης της γης και εκείθεν διεσκόρπισεν αυτούς ο Κύριος επάνω εις το πρόσωπον όλης της γης.             
  Ελληνική Προϊστορία
 Ο Φορωνέας υιός του ποτάμιου Θεού Ινάχου και της Νύμφης Μελίας, ήταν ο πρώτος άνθρωπος πάνω εις την γη. Γυναίκα του ήτο η Τελεσιδίκη. (1η περίπτωση), η Πειθώ. (2α περίπτωση) ή η Αργεία. (3η περίπτωση).
 Το ζευγάρι των πρωτοπλάστων απόκτησε πολλούς απογόνους. Ο Φορωνέας ή Φορωνεύς και οι απόγονοι του ζούσαν ήσυχα σκορπισμένοι πάνω εις την γη, τρέφονταν μέ τούς καρπούς των δένδρων, δέν είχαν αρρώστειες και βάσανα, δέν είχαν νά μοιράσουν τίποτα. Έτσι δέν μάλωναν μεταξύ τους, ζούσαν αδελφωμένοι, μιλούσαν  μία  γλώσσα όλοι και είχαν βασιλιά τους τον ίδιο τον Δία. Όμως αυτή η κατάσταση αλλάξε, όταν οι ανθρωποι πλήθυναν. Ο Φορωνέας τοτε κατάλαβε πως οι ανάγκες των ανθρώπων ολοένα μεγάλωναν και μαζί  και οι κίνδυνοι αφανισμού τους, όχι μόνο από τά θηρία και τίς φυσικές καταστροφές, αλλά και από τούς τσακωμούς μεταξύ των. Τότε ο Φορωνέας κατεβάζει την φωτιά από τον ουρανό, με την συγκατάθεση του Διός, έβαλε τους ανθρώπους να κατοικήσουν μαζί, έκτισε τούς πρώτους οικισμούς και για να λύνουν τις διαφορές τους, έκανε τους πρώτους νόμους και τά πρώτα δικαστήρια. Ο Ερμής τούς σκορπίζει πάνω εις την γη, ώστε νά σχηματίσουν πολλές  πολιτείες.
 Αποφασίζει γιά λόγους πού δέν «ξέρουμε» νά δώσει σέ κάθε πολιτεία και άλλη γλώσσα. Μετά τούς τσακωμούς ο Δίας, πού ως τότε ήταν και βασιλέας των ανθρώπων, όρισε τον Φορωνέα διάδοχο του εις τον γήϊνο  θρόνο.     
 Η βιβλιογραφία αποκρύπτεται, επειδή αναπαράχθηκαν άρθρα του συγγραφέως άνευ αναφοράς του ονόματός του, της ιστοσελίδος αλλά και του βιβλίου μέρος α που αναφέρεται κάτωθι.
Απόσπασμα από το βιβλίο του συγγραφέως Ομήρου Ερμείδη με τον τίτλο «Αναμνήσεις από το μέλλον του χθες» 2019
http://pirforosellin.blogspot.gr/   -  Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα176.26.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου