Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017

Αφού ανακοινώθηκε το 2011 ότι το σώμα του Αγίου Μάρκου στην Βενετία ίσως είναι του Μ. Αλεξάνδρου, γιατί αδιαφορεί το Ελληνικό κράτος ; του Όμηρου Ερμείδη - After announcing in 2011 that St. Mark's body in Venice may be of Alexander the Great because he is indifferent to the Greek state? of Homer Ermedy - there is a translator on the website - Dopo aver annunciato nel 2011 che il corpo di San Marco a Venezia può essere di Alessandro Magno perché è indifferente allo stato greco? del suo Omero Ermeidi - c'è un traduttore sul sito web - Объявив в 2011 году, что тело святого Марка в Венеции может быть от Александра Великого, потому что он безразличен к греческому государству? его Гомер Эрмеди - на сайте есть переводчик






Γιατί ενώ ανακοινώθηκε ότι το σώμα του Αγίου Μάρκου στην Βενετία [το 2011] ίσως να είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου το Υπουργείο Πολιτισμού και Παιδείας [αλλά και Εξωτερικών] δεν κάνουν καμμία κίνηση για εξακρίβωση επιστημονική ; η απαξίωση ενός τέτοιου γεγονότος δεν είναι  ανθελληνισμός ;

  Από ότι γνωρίζουμε το σώμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου από τις αρχαίες αναφορές εντός της λάρνακος όπου ήτο τοποθετημένο ήτο τυλιγμένο σε λινό ύφασμα και μουμιοποιημένο όπου και ως θεό τον προσκυνούσαν, στην τότε Αλεξάνδρεια η οποία ευρίσκεται εις την Αίγυπτο.
  Οι αναφορές λέγουν ότι οι Εθνικοί της Αιγύπτου όταν ο Θεοδόσιος ο Μέγας [αυτοκράτορας της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας] αποφάσισε να το καταστρέψει, εκείνοι το εξαφάνισαν.
  Η παρουσίαση μουμιοποιημένου σώματος την εποχή εκείνη ή η κατοχή του από κάποιο σήμαινε και την θανατική του καταδίκη, όμως τότε στα τέλη όμως του 4ου αιώνος στην Αλεξάνδρεια μερικά άτομα παρουσίασαν ένα μουμιοποιημένο σώμα, ισχυριζόμενοι ότι ήτο το σώμα του Αγίου Μάρκου, ο οποίος ήτο ο ιδρυτής της χριστιανικής εκκλησίας στην πόλη.
  Έτσι οι χριστιανοί από τότε με σεβασμό στον άγιο όπου τους έκτισε την εκκλησία το έβαλαν στον ναό όπου και το προσκυνούσαν.
  Χρόνια αργότερα όταν εισέβαλαν στην Αίγυπτο οι Άραβες, το σώμα φυγαδεύτηκε και έφθασε στην Ιταλία, στην Βενετία όπου σήμερα ευρίσκεται στην εκκλησία του ίδιου Αγίου Μάρκου.
  Ο χριστιανός χρονογράφος Δωρόθεος αναφέρει εις τα γραπτά του ότι το σώμα του αγίου Μάρκου κάηκε μετά τον θάνατό του από Εθνικούς.
  Όπως επίσης και ένας ανώνυμος χριστιανός συγγραφέας σε απόκρυφο κείμενό του με τον τίτλο «Οι πράξεις του αγίου Μάρκου», το οποίο είναι γραμμένο τον 4ον αιώνα μ.Χ. αναφέρει ότι το σώμα του αγίου Μάρκου κάηκε από τους Εθνικούς, παρά την προσπάθεια των χριστιανών να το σώσουν.
  Πολλοί ιστορικοί υποστηρίζουν μεταξύ αυτών και ο Βρεττανός Andrew Cgugg, ότι ο τάφος του αγίου Μάρκου δεν περιέχει το σώμα του, αλλά το σώμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
  Της αυτής απόψεως είναι επίσης ο καθηγητής ελληνικής ιστορίας του Κέμπριτζ Paul Cartledge αλλά και συγγραφέας του έργο «Αλέξανδρος ο Μέγας», συμφωνώντας με τον προαναφερθέντα Βρεττανό ιστορικό ότι στην Βενετία, στον ναό του αγίου Μάρκου το σώμα που υπάρχει πρέπει να είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
  Ένας Βρεττανός βιογράφος ο Dr Paul Doherty αναφέρει ότι : τον Αλέξανδρο τον έβλεπαν ως θεό και αν μπορούσαμε να φθάσουμε στο σώμα, με εξετάσεις DNA θα μπορούσαμε να βρούμε αν είναι δικό του, και αν είναι θα μαθαίναμε πολλά κυρίως για την αιτία του θανάτου του.
  Πολλοί επιστήμονες μαζί με τον ανωτέρω ζήτησαν την άδεια του Πάπα ώστε να εξετάσουν το σώμα που υπάρχει στην εκκλησία του αγίου Μάρκου στην Βενετία, αλλά ακόμη απάντηση δεν πήραν.
  Αξιοσημείωτο είναι ότι το σώμα του αγίου είναι τυλιγμένο σε λινό ύφασμα όπως αναφέρεται ότι ήτο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, και αυτό είναι ένας βασικός λόγος ώστε να εξετασθεί επιστημονικά, δηλαδή με την εξέταση DNA.
[ απόσπασμα από το άρθρο της ακόλουθης ιστοσελίδος του .......SIOS με ημερομηνία  ...., ..... ...., ..... :
http://www.......................................html]
 Η βιβλιογραφία αποκρύπτεται μέχρι κυκλοφορίας του βιβλίου, επειδή αναπαράχθηκαν άρθρα του συγγραφέως άνευ αναφοράς του ονόματός του, της ιστοσελίδος αλλά και του βιβλίου μέρος α που αναφέρεται κάτωθι.
Απόσπασμα από το βιβλίο του συγγραφέως Ομήρου Ερμείδη με τον τίτλο «Αναμνήσεις από το μέλλον του χθες» υπότιτλο «Ηρωολόγιον Αγιολόγιον», μέρος β,  [μέρος α, 1998 εκδόσεις Γεωργιάδης] υπό έκδοσιν

http://pirforosellin.blogspot.gr/  - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.900.918.942.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου