Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Η Διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου- Φωτογραφίες - The opening of the Corinth Canal - Photos - there is a translator on the website - L'apertura del Canale di Corinto - Foto - c'è un traduttore sul sito web - Открытие Коринфского канала - Фотографии - на сайте есть переводчик



Η Διάνοιξη της Διώρυγας της Κορίνθου- Φωτογραφικό υλικό
Μια φωτογραφική αναδρομή σε ένα από τα μεγαλύτερα έργα της Ελλάδας, που σήμερα αποτελεί διεθνή κόμβο θαλάσσιων συγκοινωνιών.

Το όνειρο υπήρχε από την εποχή της αρχαίας Ελλάδας, όμως άρχισε να γίνεται πραγματικότητα το 1882. Η διάνοιξης της διώρυγας της Κορίνθου είναι σημείο σταθμός στην ιστορία της απελευθερωμένης Ελλάδας. Μετά την απελευθέρωση της Ελλάδας, ο κυβερνήτης Καποδίστριας επιθυμώντας την ανάπτυξη της χώρας, ανέθεσε τη μελέτη της διάνοιξης της Διώρυγας της Κορίνθου σε ειδικό μηχανικό.
Όμως, τo κονδύλι των 40 εκατομμυρίων χρυσών φράγκων που απαιτούταν, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό δαπάνης, για την εκτέλεση του έργου, δεν μπορούσε να εξευρεθεί από τη διεθνή χρηματαγορά και πόσο μάλλον να διατεθεί από τον ελληνικό προϋπολογισμό.
Έπειτα από πολλές προσπάθειες έναρξης της διάνοιξης της Διώρυγας, το έργο πνοής ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε εν τέλει (1880-1893), επί πρωθυπουργίας του Χαρίλαου Τρικούπη, ο οποίος στόχευε μέσω της κατασκευής μεγάλων έργων υποδομής στη δημιουργία ενός σύγχρονου και οικονομικά ανεπτυγμένου κράτους.
Ο Ισθμός το  1884 , στην επιφάνεια του εδάφους στον χώρο βλέπουμε τα γραφεία των κατασκευαστών αλλά και οικίες όπου έμενε αρκετό από το προσωπικό
Οι ατμοκίνητοι  εκσκαφείς πάνω σε ράγες έχουν κατεβάσει το πεδίο του εδάφους στο ύψος που βλέπουμε στην φωτογραφία .Ο τοίχος στήριξης δεξιά και αριστερά θα γίνει εφόσον το έδαφος κατέβει ακόμα
Η κατασκευή του τοίχου στήριξης δεξιά και αριστερά της διώρυγας
Η κατασκευή του τοίχου στήριξης δεξιά της διώρυγας
Το εργοτάξιο σε πλήρη λειτουργία
Ο νότιος τοίχος αντιστήριξης έχει κατασκευαστεί
Τα τοιχία στήριξης δεξιά και αριστερά έχουν κατασκευαστεί σε ένα  μεγάλο μέρος του και διακρίνονται τα νερά του Κορινθιακού να έχουν πλημμυρίσει την νότια πλευρά της Διώρυγας.
Οι μεταφορές υλικών γίνονται με φαρδύραγα βαγονέτα
Διάλειμμα του προσωπικού.
Το πλοίο εκσκαφέας αφαιρεί ύλη και την εναποθέτει αριστερά του στην φορτηγίδα .Το νερό του Κορινθιακού έχει πλημμυρίσει την διώρυγα μέχρι τώρα .
Φορτηγίδα που μεταφέρει ύλη μέσω θαλάσσης
Η στιγμή της ένωσης των υδάτων του Κορινθιακού με τον Πατραϊκό κόλπο.
Σκηνή από τα εγκαίνια 25 Ιουλίου 1893
Εγκαίνια της Διώρυγας (1893) Πίνακας του Κωνσταντίνου Βολανάκη
Περί το 1907
Η διέλευση του τραίνου από τον Ισθμό .Μεγάλο επίτευγμα της εποχής
Φεβρουάριος 1916
Γερμανοί στρατιώτες στην άκρη της Διώρυγας.
Γερμανός στρατιωτικός των κατοχικών στρατευμάτων στην Διώρυγα.
Την στιγμή της ανατίναξης της γέφυρας της Διώρυγας από τους Γερμανούς κατά την υποχώρηση τους
Η οδική και σιδηροδρομική γέφυρα έχει κοπεί
Η ανατίναξη της γέφυρας έριξε και μέρος του εδάφους μέσα στο κανάλι .Εδώ γίνεται ο καθαρισμός από φορτηγίδες
Νεώτερα χρόνια κοιτώντας μέσα από την διώρυγα πάνω σε πλοίο
Inspired By Ersnt Stavros Bl.
http://pirforosellin.blogspot.gr/  - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου