Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Η οικογένεια είναι θείος θεσμός, του Παναγιώτη Δημακάκου Ο. Καθηγητού Αγγειοχειρουργικής - The family is a divine institution, by Panagiotis Dimakakos O. Professor of Vascular Surgery - there is a translator on the website - La famiglia è un'istituzione divina, Panayotis Demas Il Professore di Chirurgia Vascolare -. Si traduce in sito



οκογένεια εναι θεος θεσμς
οκογένεια εναι θεσμς Θεος, δημιούργημα το διου το Θεο. ρχαος τόσο σο κα νθρωπος. (Γέν. Α΄ βιβλίο, 1 Κεφ.)
Θες δημιούργησε τ νδρόγυνο ρσεν κα Θλυ «κατ’ εκόνα» Θεο μ Λογική, λευθερία κα θανασία, μ ψιστο σκοπ τν ρμονικ συνεργασία γι ν πετύχουν κα τ «καθ’ μοίωσιν», ν μοιωθον πρς τν Θεό. Στν να νδρα, τν δμ, δόθηκε μία γυναίκα Εα, πως Θεία βούληση προέβλεψε τν οκογενειακ θεσμό.

ταν δμ ντίκρισε τ γυναίκα, θαύμασε κα μ θεόπνευστα λόγια τς πευθύνει σμα «τοτο νν στον κ τν στέων μου κα σρξ κ τς σαρκός μου» κα συμπληρώνει «ατη κληθήσεται γυνή, τι κ το νδρς ατς λήφθη ατη» (Γέν.β΄23).
δμ συνειδητοποιε φωτισμένος π τ Θεο Πνεμα τι σκοπς τς δημιουργίας της το μεταξύ τους νωση – συμπλήρωση μ σκοπ τ δημιουργία τς οκογένειας, γι’ ατ κα συμπληρώνει «νεκεν τούτου καταλείψει νθρωπος τν πατέρα ατο κα τν μητέρα …», μία χώριστη νότητα, διάσπαστος οκογενειακς θεσμς μ μοιβαο σεβασμ κα γάπη στν τελεύτητο χρόνο «στε οκέτι εσ δύο, λλ σρξ μία. ον Θες συνέζευξεν, νθρωπος μ χωριζέτω». Δυστυχς μαρτία κάνει τν μφάνισή της, πτώση λαμβάνει χώρα πο μς συντροφεύει πάντα.
Σ κάποια στιγμ κατ τν ποία Εα δν το μαζ μ τν νδρα της τν πλησιάζει φις, τν παραπλανε μ πουλα λόγια, ατ τ’ ποκρύπτει, δν τ μεταφέρει στν νδρα της, δν ζητ τ συμβουλ κα τ βοήθειά του κα ποδεικνύεται προαγωγς το κακο κα μφότεροι συντελεστς τς πτώσεως, φο τν συμπαρασύρει κα καθιστ τν νδρα της συνένοχο, φο πείθεται κα τρώει «τν καρπν το πονηρο».
Θες ρωτ «δμ πο ε» (Γέν.34) κα δμ ντιδρ, δν μετανοε κα ρχεται ρήξη (κατάλυση τς κοινωνίας νθρώπου Θεο) κα νδρας πετάχθη κα κολούθησε τ γυναίκα στν μαρτία μ συνέπεια τ διαταραχ τς μοιβαίας ατς νότητας στς σχέσεις το νδρόγυνου.
ΙΣΤΟΡΙΚΑ
φοσίωση στν οκογενειακ θεσμ τν προγόνων μας γαλούχησε τς νεώτερες γενιές.
Ατία το Τρωικο πολέμου πρξε προσβολ τς οκογενειακς τιμς μ τν παγωγ τς λένης, συζύγου το Μενελάου, π το Πριάμου.
μηρος μ τν δύσσεια κα τν λιάδα διδάσκει διαχρονικά τος λληνες χι μόνον γάπη στν Πατρίδα λλ κα τ σια κα ερ κα τν ξία τς οκογένειας. δυσσέας παλεύει δέκα χρόνια μ μύριους κινδύνους κα γριες φουρτονες κα ναν πόθο ν’ τενίσει τς καπνοδόχους τς γενέτειράς του τς θάκης, ν ξαναδε τν οκογένειά του.
ρχαία Σπαρτιάτισσα ποχαιρετοσε παραδίδοντας στν βλαστ τν σπλάχνων της τν σπίδα μ ντολ ν πιστρέψει νικητς μ τν σπίδα τιμημένη ν πεθάνει ρωικ μαχόμενος πάνω σ’ ατήν.
Κα ο Μύριοι το Ξενοφντος, ταν κατ τν πιστροφή τους στν πατρίδα εδαν τ θάλασσα τς Τραπεζοντος, φώναξαν μ τν σίγαστο νόστο «Θάλαττα- θάλαττα» μ γκαλις κα δάκρυα γάπης. Τ 893 μ.Χ. π ατοκράτορος Λέοντος το Στ΄ το σοφο εσάγεται ερολογία το γάμου. κτοτε π αἰῶνες χριστιανικ οκογένεια μεγαλούργησε ς κατ’ οκον κκλησία, να ειθαλς καρποφόρο δένδρο γάπης, ερήνης κα προόδου.
Μ τέτοια παράδοση φλέγονται ο νεώτεροι π ζωηρ πόθο ν μν ποδειχθον κατώτεροι τν προγόνων «μμες δ γ’ σόμεθα πολλ κάρρονες!!»
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
οκογένεια ποτελε τ θεμελιδες κύτταρο μίας σχυρς κοινωνίας, νας θικοθρησκευτικς κα θνικοκοινωνικς θεσμς, ποος διδάσκει νάρετη ζω μ δηγ τ τρίπτυχο:
οκογένεια- πατρίδα- ρθοδοξία.
χριστιανικ οκογένεια σφυρηλατε χαρακτρες.
Εναι μάδα τόμων μ κοινος δεσμος αματος π κοιν στέγη.
στία Θείας Πίστεως, Ερήνης κα γάπης.
Κατ τν Μ. Βασίλειο κ φύσεως νθρωπος εναι οκογενειακ ν, στερούμενο δ το οκογενειακο του περιβάλλοντος χάνει τ φυσιολογική του πόσταση κα ρέπει στν νομία κα τν ατοκαταστροφή του.
ερς Χρυσόστομος συμβουλεύει: «κκλησίαν ποίησόν σου τν οκίαν κα γρ πεύθυνος ε κα τς τν παιδίων σωτηρίας» τοι κάνε τ σπίτι σου κκλησία γιατί εσαι πεύθυνος κα γι τ Σωτηρία τν παιδιν σου.
Εναι κοινόβιο μοναστήρι γι κοιν προσευχή.
Εναι παλαίστρα, σκητικ «γυμναστήριο» γι οκογενειακ ρετ.
Εναι δς σωτηρίας γι τν οράνια βασιλεία.
πόστολος Παλος συμβουλεύει ο νδρες ν’ γαπον τς γυνακες, πως Χριστς γάπησε τν κκλησία κα παρέδωσε τν αυτ του ες θάνατον πρ ατς «ο νδρες γαπτε τς γυνακας αυτν, καθς κα Χριστς γάπησε τν κκλησίαν κα αυτν παρέδωκεν πρ ατς» (φεσ.ε’ 25).
πως Χριστς κα κκλησία, κκλησία κα Χριστς εναι πάντα νωμένοι, τσι κα τ μέλη ν εναι πάντα νωμένα μ δηγ τν Χριστ κα ρόσημο τ σωτηρία τς ψυχς.
Κάθε γιος γαλουχήθηκε π μία σεβάσμια μητέρα.
ποστολ τς μητέρας θέλει θυσία, προσευχ πο τν δηγε στν γιότητα, εναι ργο μεγαλειδες μέσα στν οκογενειακ χρο τς Μικρς κκλησίας.
Στς 2 Φεβρουαρίου ορτάζουμε κάθε χρόνο στ σχολεο τ γιορτ τς Μάνας, τς παπαντς το Κυρίου μας, το σαραντισμο κκλησιασμο το Σωτήρα μας π τ μητέρα Του τν Παναγία.
μέρα γιορτς τς Μάνας διότι Παναγία εναι κατ χάριν μητέρα λων τν χριστιανν, φο Χριστς εναι κατ χάριν δελφός μας κα ατ διότι προσέλαβε τν νθρώπινη φύση γι ν τ θεώσει κα ν γίνουμε τσι κα μες συγκληρονόμοι τς βασιλείας το Θεο (Τούλιος Α. Νικόλαος: παπαντ το Χριστο γιορτ τς Μάνας, νορία μας, τεχος 165/2014).
μμέλεια εναι μητέρα πέντε γίων: Μακρίνας, Βασιλείου, Ναυκρατίου, Γρηγορίου κα Πέτρου.
Νόννα εναι μητέρα τριν γίων: τς Γοργονίας, το Γρηγορίου το Θεολόγου κα το Καίσαρου.
νθοσα το μοναχογιο ωάννη Χρυσοστόμου. Τς νώνει κα τς τρες κοιν ορτ τν Τριν εραρχν (το Μεγάλου Βασιλείου, το Γρηγορίου το Θεολόγου κα το ωάννου το Χρυσοστόμου) λλ κυρίως γιότης τς Μάνας στ μεγαλειδες ργο πο προσέφεραν. Μ. Βασίλειος γράφει γι τ μητέρα του «Κα τώρα ατ πο εχα μόνη μου παρηγορι στ ζωή, τ μητέρα μου, κα ατν τν χασα γι τς μαρτίες μου. Κα μ κοροϊδέψεις γιατί σ τόσο μεγάλη λικία θρην γι τν ρφάνια μου. λλ συγχώρεσέ με γιατί δν μπορ ν νεχθ τν χωρισμ κείνης πο τίποτε ντάξιό της δν βλέπω σ’ ατ πού μο πέμειναν».
το Μάνα πο δωσε 9 παιδιά, νάμεσά τους τρες πισκόπους κα δύο μοναχούς.
γία Νόννα, σύζυγος το πίσκοπος Ναζιανζο, ατ σμίλευσε τ χαρακτήρα τν παιδιν της.
νθοσα το μητέρα το μεγαλομάρτυρος κα ρχιεπισκόπου ωάννου το Χρυσοστόμου. Γι’ ατν επε Λιβάνιος, Δάσκαλός του «π π! τί σύγκριτες γυνακες πάρχουν στς τάξεις τν χριστιανν».
ΟΗΕ μ πόφαση τς Γενικς Συνελεύσεως τ 1993 καθιέρωσε τν 15η Μαΐου ς Διεθν μέρα τς οκογένειας, δυ χιλιετηρίδες ργότερα π τν ναφορ το Πολυβίου, ποία καταδεικνύει τν ξία τς οκογένειας ς κυττάρου στν κοινωνία τν θνν.
οκογένεια εναι θεμελιδες κύτταρο κάθε γιος κοινωνίας πο πόσχεται τν νοδικ πορεία το λαο κα γγυται τ διαιώνιση το Γένους.
ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑ / ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Παιδεία εναι πλέον δύσκολη κα ελογημένη πιστήμη μ ρόσημό της τν:
Θρησκεία-Πατρίδα-Οκογένεια
Στν οκογένεια κυριαρχον δύο πρόσωπα: Θες κα νθρωπος.
Α. Θεός: Μ τν προσευχ μς φωτίζει κα μς δέιχνει κάθε φορ τν κατάλληλο τρόπο ντιμετωπίσεως (μέθοδο) γι διόρθωση κάθε ταξίας το παιδιο.
Μ τν προσευχ μς μπεδώνει πίστη κα μπιστοσύνη. «Πς πιστεύων π’ ατ ο καταισχυνθήσεται» (Ρωμ.θ΄33) τοι καθένας πο πιστεύει σ’ ατ δν θ ντροπιασθε.
πίστη χει δύο διότητες: α) Εναι παντοδύναμη κα β) Παρέχει σοφία
Β. νθρωπος: παιτονται:
ΑΓΑΠΗ, ΥΠΟΜΟΝΗ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
(Νουθεσία), (Γονες).
α) ΑΓΑΠΗ
Θες μ γάπη δέχεται τν σωτο υἱὸ
Θες μ γάπη θεραπεύει τος μαρτωλος σθενες
ΟΧΙ χειροδικίες, ΟΧΙ φωνς.
«ν παιδεί κα νουθεσί Κυρίου» κατ τν π.Παλο.
«Τέχνη τεχνν κα πιστήμη πιστημν φαίνεταί μοι, νθρωπον γειν» κατ τν Γρηγόριο τν Θεολόγο.
β) ΥΠΟΜΟΝΗ (μακροθυμία)
πως Πατέρας περιμένει τν σωτο υἱὸ
πως Πατέρας περιμένει τ Μετάνοιά μας
γ) ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ (νουθεσία)
κκλησιασμός, ξομολόγηση, Θεία Κοινωνία, μελέτη χριστιανικν βιβλίων.
ΑΓΝΟΤΗΣ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΟΣ
γνότητα ς τν ρα το γάμου εναι ρετ τς γκράτειας, σύμφωνα μ τν νόμο το Δημιουργο.
Εναι ντολ το Θεο γι μία ετυχισμένη οκογενειακ ζωή. Κατ τν πόστολο Παλο εναι Θεία παραγγελία: διατήρησε τν αυτό σου γνό, δ γκράτεια παραίτητη κα κατ τν γγαμη ζω «σεαυτν γνν τήρει» (Α΄Τιμ. ε΄ 22), «τίμιος γάμος κα κοίτη μίαντος» (βρ.ιγ΄4).
γνότητα εναι κάλλος κα καθρέπτης τς ψυχς.
Δεγμα ρετς Δεγμα ριμότητας
Δεγμα σεβασμο κα σχυρς θελήσεως.
Α. Μ. Βασίλειος συμβουλεύει: πάντα στ ζω, που κα ν εμεθα, ν λαμβάνουμε τ φέλιμα, ν’ γνοομε τ πιβλαβ:
πως, ταν κόπτουμε τριαντάφυλλα, φαιρομε τ’ γκάθια.
πως μέλισσα πισκέπτεται πολλ νθη, λλ τρυγ μόνο τ φέλιμα.
πως, ταν διδασκόμεθα π σπουδαίους δασκάλους, δεχόμεθα τ χρήσιμα λλ παραλείπουμε τ περιττ.
ταν κομε πράξεις νάρετων νδρν, προσπαθομε ν τος μοιάσουμε κα ταν κομε λόγους κακούς μοχθηρν, ν κλείνετε τ’ ατι σας πως δυσσέας μ τς σειρνες.
Β. Γέροντας νημερώνει:
σοι νέοι κρατηθον γνο μέχρι τν γάμο τους κα
σοι νέοι κρατηθον γνο ν φορέσουν ράσο
ΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ
σοι νέοι κρατηθον γνο σήμερα λόγ τς σημερινς κοινωνικς διαφθορς μ τ συνείδησή τους κα ξεπεράσουν κα τν χλευασμ τν λλων
ΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ.
Γέροντας συμβουλεύει τος νέους γι τ γενετήσια ρμή: ν τ βάζετε στ «ψυγεο» μέχρι τν γάμο, ν κάνετε τίμιο γώνα γι τν γάπη το Θεο κα συμπληρώνει: ταν κάποιος εναι Διαβητικός το παγορεύουν ο γιατρο τ γλυκ, πομένως δν πισκέπτεται τς βιτρίνες τν ζαχαροπλαστείων, κα ταν κάποιος εναι καπνιστς δν στέκεται δίπλα στ περίπτερα.
ΠΑΘΟΣ – Προσέχετε τος πειρασμούς, τος συλλογισμούς, τς ματιές σας.
σαρκικ πιθυμία εναι ΠΑΘΟΣ· πνευματικς νθρωπος δν χει τέτοιες ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ, χι διότι δν μπορε λλ διότι δν πιθυμε! ΣΑΤΑΝΑΣ – νώπιον Θεο δν δικαιολογούμεθα τι μς παρέσυρε Σατανάς. Ατς χει τοιμη τν πάντηση: μ τν λεύθερη βούληση μόνος του τ ποφάσισε.
ΤΡΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ – Τρες φοιτήτριες παρακάλεσαν τν Γέροντα Π. ν προσευχηθε ν περάσουν τς ξετάσεις. Ατς πάντησε: θ εχηθ ν περάσετε τς ξετάσεις τς ΑΓΝΟΤΗΤΑΣ, ατ εναι τ βασικό, λα τ λλα βολεύονται.
ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Δν πάρχει διάκριση, παινος, δίπλωμα περγαμην κα βραβεο Nobel τι παρόμοιο πο ν καλύπτει ν μπορε ν συγκριθε μ τ μεγαλεο τς πολύτεκνης οκογένειας.
Πατέρας κα μάνα κοίμητοι φρουροί, κούραστα σύμβολα θυσίας.
γωνιον, συγχωρον, γαπον, παραβλέπουν, ραματίζονται, νειρεύονται τ αριο τν παιδιν τους, προσδοκον ν δον πολίτες χριστιανικς πίστεως, ρετς κα δημιουργίας.
ταν βασιλεύει Χριστς στν οκογένεια, εναι ελογημένη, μία Μικρ κκλησία. « οκία γρ κκλησία στ μικρ» ναφέρει ερς Χρυσόστομος τοι κοινότητα ερήνης, λληλεγγύης, μόνοιας, βασιλεύει γάπη κα λα τ’ γαθ το Χριστο.
λληνικ πολιτεία μως εναι σήμερα ΜΗΤΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ, γνοε τι
Κολοκοτρωναοι: σαν 12 δέλφια,
Δαβάκης: πίσης 12 δέλφια,
ψηλάντηδες: 11 δέλφια,
Μαυρομιχαλαοι: 10 δέλφια,
Ε.Βενιζέλος: 9 δέλφια,
Καποδίστριας: 8 δέλφια.
Μακρυγιάννης εχε 12 παιδιά,
Δραγούμης εχε 11 παιδιά,
Κανάρης εχε 7 παιδιά.
Φτωχο σ πλούτη, πλούσιοι σ φλόγα γι τν λευθερία τς πατρίδας.
Στοιχεα μ τ γείτονα «φίλη» Τουρκία
Πληθυσμς
λλάδα Τουρκία
1940
7.344.860- 17.713.000
1971
8.745.084 -37.000.000
1979
8.900.000- 48.000.000
2000
10.000.000 -80.000.000
ΓΙΑΤΙ;
Χάθηκε χριστιανικ κα θνικ συνείδηση, πίστη κα φοσίωση στ δεώδη τς πολύτεκνης οκογένειας κα στ δανικ τς πατρίδας.
Τ 1940 165.000 πολύτεκνες οκογένειες μ 5 κα νω παιδι, τ 2008/9 μόνον 39.592 λόγ τς λιγοτεκνίας στε ν χαρακτηρισθε 3τεκνη οκογένεια πολύτεκνη οκογένεια.
Στ πρόσφατο παρελθόν, μ μφύλιους κα ξωτερικος πολέμους, κακουχίες κα στερήσεις πολύτεκνη κα περπολύτεκνη οκογένεια τν 5-7, 10-12 τέκνων γιγάντωνε τς δυνάμεις κα τ μαχητικότητα στν γώνα τς ζως.
ς ναλογισθομε κα σύγχρονες οκογένειες μ 6,8,10 κα 12 παιδι πο μ μφυλίους πολέμους, στερήσεις, κακουχίες δν τος γονάτισαν τ βάρη, δν πελπίσθηκαν, πεναντίας τος γιγάντωσαν γι νίκη στν γώνα ατν τς ζως. Τ ποτέλεσμα ταν τ 7ο παιδ ν γίνει στρατηγός, τ 9ο πουργς κα τ 12ο δήμαρχος, γι ν πληρωθε κα ρήση το μακαριστο Φλωρίνης Αγουστίνου Καντιώτη: π τν ποσότητα παράγεται ποιότητα.
Σήμερα προηγεται τν παιδιν μορφωτικ κα κοινωνικ – οκονομικ πρόοδος το ζεύγους κα πονται τ παιδι τν ποίων κατ τς σημερινς ντιλήψεις πιδρον ρνητικ στν τεκνογονία.
Εναι ραγε πι ετυχες ο γονες μ δύο να μόνον παιδ μ χλιδή, νεση, πολυτέλεια ο πολύτεκνες οκογένειες πο γωνίσθηκαν, στερήθηκαν, κουράστηκαν λλ τελικ νίκησαν στ ζωή;
Σήμερα χάσαμε τν πνευματικότητα, τς θικές, πομακρυνθήκαμε π τ βαθ κα ερ νόημα τς οκογένειας, τν ερότητα το γάμου τν ποο σήμερα κλαμβάνουμε ς κοινωνικ συνήθεια κα ς ναγκαστικ συνέπεια.
ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΛΛΗΨΗ
Ζω εναι νωση δύο κυττάρων, νδρς κα γυναικς γι δημιουργία νς νέου νθρώπου μ παροδικ φιλοξενία στ μήτρα τς μάνας.
κτρωση σημαίνει ψυχρς φόνος νς συνανθρώπου μας, σ’ μβρυϊκ λικία χωρς ν μπορε ν μυνθε. Πρόκειται γι εδεχθς θνοκτόνο γκλημα (σύμφωνα μ τν ρθοδοξία).
Ο παραφρονοντες γονες πικαλονται οκονομικ νέχεια, λόγους γείας, βιασμό, αμομιξία, ξώγαμο σύλληψη κ..
ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
διάκονος το νθρώπινου πόνου γυναικολόγος γιατρς δν ντλε π καμία πηγ τ θικ δικαίωμα – ξαίρεση σοβαρο κινδύνου ζως μάνας μβρύου κα μφότερων – συμμετοχς στ εδεχθς ατ γκλημα σύμφωνα μ τν ρκο τς ποστολς του «οδ γυναικ πεσσν φθόριον δώσω» τοι ποτ δν θ χορηγήσω φάρμακο γι ποβολ το μβρύου. Κα συμπληρώνει «γνς κα σίως διατηρήσω τν βίον τν μν κα τν τέχνην τν μήν».
παρξη ποιωνδήποτε νομοθετικν κειμένων (πιστων λλόδοξων) γι διακοπ τς κυοφορίας δν συνάδουν μ τν πποκράτειο ρκο, ποος εναι δηγς τς ζως κάθε γιατρο, μοίως κα καισαρικ χωρς εσυνείδητη νδειξη.
κκλησία μας δι στόματος Μεγάλου Βασιλείου χαρακτηρίζει τ διακοπ κυήσεως κούσιο φόνο, διότι ζω ρχίζει μ τ σύλληψη το μβρύου.
λλάδα εναι ΠΡΩΤΗ στν Ερώπη κα ΤΡΙΤΗ παγκοσμίως στς δολοφονικς κτρώσεις.
Μία πόλη 350.000 κατοίκων, τόσα εναι τ λληνόπουλα τ ποα στερεται γεροντοανθοσα πατρίδα μας κάθε 12 μνες, τοι 1.000 θάνατοι περίπου μερησίως.
Μ 100.000 γεννήσεις στν λλάδα διαπράττονται συγχρόνως περίπου κα 350.1 δολοφονικς κτρώσεις..
Μία στς τέσσερεις λληνίδες εναι κτελεστς τς στυγνς ατς δολοφονίας το διου το παιδιο της.
Τ 1940 δείκτης γονιμότητας τοι ριθμς παιδιν ν γυναίκα εναι =1, τοι ναλογε μόλις να παιδ ν γυναίκα, ν τ 1940 νήρχετο στ 3,7 κα δυστυχς ξ ατν 40.000 κτρώσεις φηβικς λικίας κάτω τν 18 τν.
Τ 1985-2015 τν 30-ετ ατ περίοδο χάθησαν περίπου δέκα κατομμύρια λληνες.
Τ 2030, τοι σ 15 χρόνια μ παγόρευση τν κτρώσεων, λλάδα δύναται ν εναι χώρα 15 κατομμυρίων κατοίκων, διαφορετικ μ τς πάρχουσες τώρα συνθκες, 17.000 θανάτους περισσότερους τν 100.000 γεννήσεων, θ εναι χώρα κτ κατομμυρίων, περισσότερο χώρα γερόντων κα λλοδαπν.
κθεση τς ερωπαϊκς πιτροπς γι τς χρες τς Ε.Ε. προβλέπει γι τν λλάδα:
λλάδα 2060
ποσοστ γονιμότητας 1,58 %
Πληθυσμς νω τν 65 τν 22 %
Τ 2030 περιμένουμε στν σημεριν ρυθμ γεννήσεων λληνίδων κα λλοδαπν γυναικν τ 60% τν μαθητν πρωτοβάθμιας κα δευτεροβάθμιας κπαίδευσης θ εναι τέκνα λλοδαπν κα τ 40% μόνον λληνόπουλα, δηλαδ στν πρώτη γραμμ τν παρελάσεων μ τν λληνικ σημαία θ ερίσκονται λλοδαποί.
ΟΔΟΣ ΕΚΦΥΛΙΣΕΩΣ
θνικ στατιστικ πηρεσία λλάδας
2000 λλοδαπο μαθητς 112.877
Μ 5ετή αξηση 300%
2030 λλοδαπο μαθητς 600.000
1990 λληνες μαθητς 813.000
2000 λληνες μαθητς 643.000
2030 λληνες μαθητς 300.000 (περίπου)
λλοδαπο 60%
τοι 2030
λληνες 40%
Ο λληνικς σημαες σ χέρια λλοδαπν.
Ποις φταίει;
Προδότες το θνους γνοον τ Σημαία πως χουν ποστείλει κα τν Σταυρ, διότι δν πιστεύουν σ Σταυρό, δν πιστεύουν στν Σταυρ τς τεκνογονίας.
Παναγιώτη Δημακάκου-μότιμου Καθηγητ γγειοχειρουργικς ΓΕΝΕΣΗ
http://pirforosellin.blogspot.gr/ - Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου