Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2014

ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ η Φιλοσοφία του ΓΚΕΜΜΑ


"κάθε φορά που ερωτεύονται δύο άνθρωποι γεννιέται ένα σύμπαν ή για να μικρύνω το βεληνηκές γεννιέται ένας αστέρας με τους πρωτοπλανήτες του.

Κάθε φορά που πεθαίνει ένας άνθρωπος πεθαίνει ένα σύμπαν ή για αν μικρύνω το βεληνηκές κάθε φορά που πεθαίνει ένας άνθρωπος στον ουρανό εκρηγνύεται ένας υπερκαινοφανής.

Έτσι από την άποψη της ουσίας ο έρωτας και ο θάνατος δεν είναι απλώς στοιχεία υποβάθρου ή δύο απλές καταθέσεις της ενόργανης ζωής.

Πιό πλατιά και πιο μακριά ο έρωτας και ο θάνατος είναι δύο πανεπίσκοποι νόμοι ανάμεσα στους οποίους ξεδιπλώνεται η διαλεκτική του σύμπαντος.

Είναι το Α και το Ω του σύμπαντος κόσμου και του σύμπαντος Θεού.

Είναι το μισό του όντος και τα δύο μισά αδέλφια είναι τα συστατικά του.

Έξω από τον έρωτα και τον θάνατο πρωταρχικό δεν υπάρχει τίποτα άλλο αλλά ούτε είναι και νοητό να υπάρχει.

Τα 92 στοιχεία της ύλης εγίνανε για να υπηρετήσουνε τον έρωτα και τον θάνατο και οι 4 θεμελιώδεις δυνάμεις της φύσης (ηλεκτρομαγνητική,ασθενής,ισχυρή και βαρυτική) γίνανε για να υπηρετούν τον Έρωτα και τον Θάνατο καθώς όλα τα όντα και οι δράσεις του κόσμου είναι εκφάνσεις ενσαρκώσεις μερικότητες και συντελεσμοί,εντελέχεις του έρωτα και του θανάτου γι'αυτό και ο έρωτας και ο θάνατος είναι αδελφοί και ομοιότητες,συμπληρώματα και δύο όψεις του ίδιου προσώπου καθώς ο έρωτας είναι γνώση,ευγένεια και αρχοντιά,μειδίασμα της σπατάλης της όψης ενός φρόνιμου Άσωπου καθώς η φύση ορίζει το αρσενικό να γίνεται ατέλειωτη προσφορά και θεία στέρηση για το θηλυκό καθώς το θυληκό κυνηγά τις όψεις του αφού στον έρωτα όλα γίνονται για το θυληκό.

Η μάχη και η σφαγή του έρωτα το νόημα να πεθάνεις το θυληκό και να το αναστήσεις μέσα στα λαμπρά ερείπια των ημερών σου μελαγχολικός και ακατάδεχτος όπου στην σωστή ερωτική ομιλία το θυληκό δίνει το ύφος της σάρκας  και το αρσενικό τη σύνεση της δύναμης.

Το πρώτο είναι θυληκό καθώς όταν το θυληκό την ευθήνη για να γίνει και να μείνει ως το τέλος η σωστή η ερωτική πράξη την έχει ο άνδρας διότι όταν φεύγει η γυναίκα ευθύνεται πάντα ο άνδρας.

Έρωτας είναι η τέχνη του να φεύγεις,αλλά πώς;Το θέμα θέλει μεγάλη προσοχή γιατί ο ορισμός είναι τορπίλη στα χέρια ενός μικρού παιδιού που δεν ξέρει τί είναι!
Καθώς η σφαγή που νιώθεις είναι πιό δυνατή από την σφαγή που νιώθει ο σύντροφος που αφήνεις.

Αν εκείνος πονάει τρείς εσύ να πονάς εννιά!Εδώ σε θέλω κάβουρα!Χόρεψες τον χορό του κάβουρα πάνω στα κάρβουνα χωρίς να είσαι αναστενάρης;Νέκιυα σημαίνει να ζήσεις ζωντανός σε όλη τη ζωή σου ολόκληρη τη γνώση και τη λύπη του θανάτου σου εδώ γνωρίζοντας ότι ενώ υπάρχει ταυτόχρονα δεν υπάρχεις ενώ ζείς αυτό που είσαι σήμερα που ζείς ταυτόχρονα να ζείς κι αυτό που δεν είσαι δηλαδή το νεκρός του αύριο καθώς η ζωή σου είναι στην ουσία η δυνατότητα και η δικαιοδοσία της φαντασίας σου κι όχι άλλο.



Παλεύουμε ενάντια στον θάνατο".

Θα πεθάνω, Θάνατε, όχι όταν θελήσεις εσύ, αλλά όταν εγώ θα θελήσω.

Σε τούτη την έσχατη ολική πράξη, δεν θα γίνει το δικό σου, αλλά το δικό μου.

Παλεύω τη θέλησή σου.

Παλεύω τη δύναμή σου.

Σε καταπαλεύω ολόκληρον.

Μπαίνω μέσα στη γη, όταν εγώ αποφασίσω, όχι όταν αποφασίσεις εσύ.

Και σένα σε αφήνω ρέστο και ταπί.

Με βλέπεις κατεβασμένο στον Άδη αφεαυτού μου και αυτοθέλητα.

Και ανατριχιάζεις εσύ και το βασίλειό σου.

Ο τάφος, η ταφόπλακα, το σκοτάδι, το ποτέ πια και όλα σου τα υπάρχοντα μπροστά στην πράξη μου και στην επιλογή μου μένουν εμβρόντητα και χάσκουν.



ΕΠΙ ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΡΕΙΠΙΟΝ
Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΟΛΟΡΘΗ
ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΔΥΟ ΣΤΕΦΑΝΟΥΣ
ΕΝ ΑΠΟ ΓΗΙΝΑ ΦΥΛΛΑ
ΚΙ ΑΛΛΟΝ ΑΠ ΑΣΤΡΑ



ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΗΛΙΟ
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΝΑ ΒΛΕΠΩ._


https://www.youtube.com/watch?v=KuglHhTBpks
Dimitris Liantinis, Professor of Philosophy in University...
YOUTUBE.COM


 http://www.fourakis-kea.com/cgi-bin/ikonboard.cgi?s=5c35ab5dc444064cd55820d39cb96977;act=ST;f=13;t=2534


ΠΗΓΗ =  http://poseidonios.blogspot.gr/2013/10/blog-post_2242.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου