Σάββατο, 1 Νοεμβρίου 2014

Απαγορευμένη ιστορία ( μέρος 2ον )



Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ,,,ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Παραθέτω παρακάτω λαξευμένη σε βράχο εικόνα εικόνα - από κάποιο σπήλαιο στην Ελληνική επικράτεια - στην οποία παρίσταται ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΣ.
Ως γνωστόν τη μορφή κύνα έχει το πρόσωπο των δαιμόνων , αλλά και των ανθρώπινων ψυχών που δεν αποδεικνύονται ικανές να επιστρέψουν στον ουρανό. Κυνόμορφες είναι και οι τεράστιες μορφές των αγαλμάτων που έχουν βρεθεί στην απομονωμένη νήσο του Ειρηνικού ωκεανού , Μάτε κίτε ράνι. Δηλαδή Μάταια κείνται (εκεί οι μορφές και το κύμα τις ) ραίνει. Τα αυτιά των αγαλμάτων δείχνουν το κυνόμορφό τους. Πιθανότατα η
μετονομασθείσα αργότερα Νήσος του Πάσχα , ήταν η κορυφή μιάς από τις 7 τεράστιες νήσους της Ατλαντίδας. Και θα πρέπει να ήταν από τους ’τλαντες που ήταν καλοί και θεοσεβούμενοι, αν κρίνουμε το περίλυπο βλέμμα των μορφών αυτών, που κοιτά με απόγνωση προς το Θεό. Κυνοκέφαλος ΄΄θεός΄΄ υπάρχει και στην Αίγυπτο. Παραθέτω εικόνα από τα αγάλματα των νήσων του Πάσχα.



Εικόνες των κυνικεφάλων πλασμάτων, έχουν αποτυπωθεί σε βράχο μάλλον από κάποιας μορφής πυρηνικής έκρηξης στο παρελθόν. Παραθέτω και εικόνα του κυνοκέφαλου Αιγύπτιου θεού ΡΑ , μαζί με τα περιγράμματά τους.



Την ύπαρξη των "Γκρίζων" την δέχονται πολλοί ανθρωπολόγοι και βιολόγοι, καθώς και άλλοι επιστήμονες και αξιόλογοι ερευνητές και συγγραφείς και βέβαια πολλοί χριστιανοί. Τέτοιες μαρτυρίες έχουμε ακόμη και στον Φιλόστρατο, ο οποίος κάνει λόγο ακόμη και για παράξενους πυγμαίους με μαύρους βολβούς οφθαλμών, που κατοικούν σε υπόγεια μέρη. Επίσης, για Σκιαπόδες και Μακρυκεφάλους, όπως ακριβώς και ο Σκύλακας στο Περί Ινδών. Τέτοιες εικόνες τεράτων υπάρχουν άπειρες στις ορθόδοξες χριστιανικές μονές. Υπάρχουν παντού.
ο Μεγασθένης επίσης αναφέρει ότι προσκόμισαν μπροστά του ήμερους ανθρώπους χωρίς στόμα, "ασωμάτους", οι οποίοι ζούσαν στις σπηλιές και σε στοές και τρεφόντουσαν από τους ατμούς των ψητών και με τα αρώματα των λουλουδιών! Αντί για στόμα είχαν μόνο δυο τρύπες για να αναπνέουν. Υπέφεραν από τις δυσοσμίες και για τον λόγο αυτόν επιβίωναν δύσκολα στα στρατόπεδα... Σας παραθέτω μία που έχω εντοπίσει προσωπικά στον Ελλαδικό χώρο. Είναι τοιχογραφία του 15ου αιώνα. Υπάρχει άνθρωπος ..ακέφαλος. Μαζί με ένα κένταυρο. Τα τέρατα κοιτούν τον ουρανό , προς το θεό και κάτι ζητούν.
Υπάρχει τουλάχιστον μία ειδική έκδοση βιβλίου που περιγράφει αυτά τα τέρατα. Είναι εκκλησιαστική έκδοση.
Ο γνωστός μεγάλος γεωγράφος και φυσικός, ο Στράβων, αναφέρει παρόμοια πράγματα επίσης... Ο Μεγασθένης αναφέρει τρισπίθαμους χλωμούς ανθρώπους, με μεγάλο κεφάλι και χωρίς μύτη, οι οποίοι αντί για ρουθούνια είχαν δύο τρύπες πάνω από το στόμα για να αναπνέουν. Προσέξτε την παρακάτω εικόνα που βρέθηκε στη Βουλγαρία πριν πέντε χρόνια. Πολύ κοντά στα σύνορα με την Ελλάδα. Συμφωνεί πλήρως με τα παραπάνω.
Ο τόπος εκεί στα Α ΟΝΙΑ ( Α στερητικόν + ΟΝ + (Ο)ΙΑ = αυτά που στερούνται τα όντα εκείνα ) ΠΕΔΙΑ βρίθει από τέτοιες παραστάσεις .. Το πρωί της 5-2-2002, έλαβα την παρακάτω φωτογραφία ... Είναι το πρόσωπο και το σαυροειδές πρόσωπο μιάς σφίγγας... Το περίεργο είναι ότι βρίσκεται στο όρος απέναντι ακριβώς από το ΦΙΚΙΟ όρος.. Τι συμπτώσεις ....
Τα περίεργα συνεχίζονται στα πεδία όπου ο ΔΙΑΣ αντιμετώπισε τον ΑΒΕΛ ... Ποιός μπορεί να ισχυρισθεί ότι έγινε κάτι τέτοιo ; Ομως το όνομα υπάρχει μέχρι σήμερα... Κάποια παραποίηση της αλήθειας από τον αρχηγό των εγρηγόρων (παραβατών αγγέλων του ΕΝΩΧ ή ειδώλων ) του Δία - Σεμιαζά ; Ποιός μπορεί με ακρίβεια να πεί ; Aπλά θα σας ξεναγήσω σε ένα λίθινο νεκροταφείο παράξενων τεράτων.. Μορφές πετρωμένες για κάθε φόβο... Η μία στιβαγμένη πάνω στην άλλη... Η ΜΕΔΟΥΣΑ είχε πολλή δουλειά σε εκείνο το χώρο... Εικόνεςτων πλασμάτων αυτών, όπως και κάποιων άλλων οντοτήτων έχουναποτυπωθεί σε βράχο μάλλον από κάποιας μορφής (πυρηνικής έκρηξης ? )βίαιας πράξης , στο παρελθόν.



ΑΓΝΩΣΤΑ Στοιχεία για το περίεργο κρανίο της Ροδόπης παραθέτω παρακάτω. Πάνω αριστερά παρουσιάζεται ίδιας μορφής κρανίο, σε μεγένθυνση, από την κάτω φωτογραφία. Η κάτω φωτογραφία έχει ληφθεί από αρχαίο πίλινο βάζο που βρέθηκε στην Κύπρο... Το όν αυτό είναι κατσικοπόδαρο... Κρατά λύρα ... Δίπλα υπάρχει το σύμβολο της οκτάκτινης πύλης ή διπλού τετράγωνου στροφέα... Η ομοιότητα με την κορυφή όρους στο ΑΟΝΕΙΟ ΠΕΔΙΟ (περιοχή ΘΗΒΑΣ) του κρανίου ίσως είναι και συμπτωματική ... Είναι το όρος στο οποίο καθόταν η τερατώδης σφίγκα και σκότωνε τους διαβάτες που δεν μπορούσαν να λύσουν ούτε το αίνιγμα της ύπαρξής τους... Αυτό το φοβερό τέρας που σκότωσε ο ΟΙΔΙΠΟΥΣ .. Το ΦΙΚΙΟ όρος.
Σήμερα αναφέρονται σε υποτιθέμενους εξωγήινους, ενώ στην πραγματικότητα είναι μάλλον υπογήινα πλάσματα, σαν αυτά που φυλάκισε ο Μ.Αλέξανδρος. Τα 72 μιαρά βασίλεια που αναφέρει σαφώς ο Οσιος Ανδρέας ο κατά θεόν Σαλός. Παραθέτω σχετικό απόκομμα από βιβλίο που περιγράφει το βίο του Αγίου.



Από το βιβλίο για το βίο του Οσίου Ανδρέα , του κατά Χριστόν , Σαλού
Το ανθρωποειδές του Ρόσγουελ που μας έδειξαν στην τηλεόραση είναι αληθινό, όμως δεν είναι εξωγήινος, αλλά ανήκει σε μία από τις φυλές των υπογήινων. Το ανθρωποειδές του Ρόσγουελ μας το περιγράφουν σαφέστατα τα αρχαία κείμενα! Εχω εντοπίζει λιθογραφία στον Ελλαδικό χώρο με τα ακριβή χαρακτηριστικά αυτού του πλάσματος. Σας την παραθέτω χωρίς σχόλια.



Η εικόνα του πλάσματος αυτού, όπως και κάποιων άλλων οντοτήτων έχει αποτυπωθεί σε βράχο μάλλον από κάποιας μορφής πυρηνική έκρηξη ή όπλου άλλης , μη γνωστής σε εμάς τεχνολογίας, στο παρελθόν. Να θυμηθούμε λίγο τι έπαθε η γυναίκα του Λώτ, (πηγή Π.Διαθήκη) , όταν παρά την εντολή των αγγέλων , γύρισε πίσω να δει τι έγινε στην πόλη που διέμενε , τα Σόδομα… Εμεινε στήλη άλατος…. Κοινώς κοκάλωσε. Πετροποιήθηκε. Ότι πάθαιναν όσοι έβλεπαν το κεφάλι της Μέδουσας στη μυθολογία…. Αλλά μήπως το κεφάλι της μέδουσας ήταν μία πυρηνική έκρηξη ; Τα φίδια ήταν μάλλον οι λάμψεις από το θερμικό κύμα… Στην ίδια περιοχή έχω αποτυπώσει και μια όμοια εικόνα που παριστά σκάφος με αντιβαρυτική μηχανή και διακρίνεται σαφώς ο χειριστής του… Oλα πετρωμένα και άριστα διατηρημένα.
Σε αυτή τη θεωρία συμφωνεί απόλυτα και το βιβλίο του Ενώχ, που μας αναφέρει κατά λέξη ότι τα πλάσματα και τέρατα που γεννήθηκαν από τις θνητές μετά τη μίξη με τους εγρήγορους (οι άγγελοι φρουροί επί γης του Σεμιαζά – Δία) , σε συνδυασμό με τις πολεμικές τεχνολογίες που τους δίδαξε ο εγρήγορος άγγελος Αζαήλ, ΄΄ ερήμωσαν τη γη ΄΄ . Παραθέτω παρακάτω το σχετ τικό χωρίο . Αναφέρεται στην τιμωρία των παραβατών αγγέλων, μετά απο εισήγηση Αρχαγγέλων προς τον Θεό, όταν δεν άντεχαν πια να βλέπουν τα δεινά των ανθρώπων. Ποιά ήταν τα έργα του παραβάτη άγγελου ΑΖΑΗΛ που κόντεψε να αφανίσει τη γη ; Ο ΑΖΑΗΛ είναι μάλλον ο ΄΄θεός΄΄ του πολέμου, Αρης... Αυτός δίδασκε πολεμικές τεχνολογίες σε Αθηναίους και Ατλαντες, που οδήγησαν στην καταστροφή και των δύο, σε κάποιο απώτερο παρελθόν , όπως ανέφεραν στον Σόλωνα, οι Αιγύπτιοι ιερείς ...



Η επόμενη φωτογραφία είναι από προσωπική μου λήψη. Ανοιξη του 1989 , στο χωριό Χρυσόπετρα Κιλκίς. Το φαινόμενο της υλοποίησης για ελάχιστα δευτερόλεπτα ενός 12μετρου γίγαντα μπροστά σε ανθρώπους. Καμία ένδειξη ραδιενέργειας στην περιοχή . Κλήθηκα ως διοικητής του λόχου Στρατονομίας από την πυροσβεστική να πάω άμεσα στην περιοχή διότι είχαν μεταβεί σε χρόνο μηδέν στρατιωτικοί από παρακείμενη βάση του ΝΑΤΟ (Αργυρούπολη Κιλκίς ) και προσπαθούσαν να εξαφανίσουν τα στοιχεία. Στη φωτογραφία φαίνεται η πατούσα του τέρατος , μήκους 1,25 μέτρα , στην οποία οι αμερικανοί στρατιωτικοί είχαν προλάβει να ρίξουν άσβεστο, με σκοπό βέβαια να εξαφανίσουν τα στοιχεία ... Το θέμα αποτέλεσε συζήτηση για πολλούς μήνες στη Β. Ελλάδα. Τι κρύβει η ΧΡΥΣΗ (Χ + ΡΥΗΣ = διασταυρούμενες ενέργειες που υπάρχει ροή χωροχρονική ) ΠΕΤΡΑ της Μακεδονίας ; Το τέρας , που αναγνωρίσθηκε ως ΓΙΓΑΝΤΑΣ , απουλοποιήθηκε με μεγάλο κρότο , μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Η ρομφαία έδρασε και τον ξαναρούφηξε πίσω ..



Και αν βέβαια η παραπάνω πατούσα έχει μήκος 1,25 μέτρα και το πλάσμα αυτό ήταν 12 μέτρα ψηλό, τότε τι πλάσμα μπορούσε να ήταν αυτό που η πατούσα του έχει μήκος μερικά ... χιλιόμετρα ; Η φωτογραφία είναι από δορυφόρο... Δεν είναι αστείο ή μοντάζ. Είναι υπαρκτό.
Δεν ήταν βέβαια δυνατόν ο Μέγας αυτός Ηγέτης να άφηνε ασήμαντο και μη σεσημασμένο τον τόπο που έπρεπε να εκτελέση το κέλευσμα του πατρός. Το σημάδι του όσο και το ανάστημά του.. Θεόρατο. Ο ΜΕΓΑΣ στρατηλάτης αναπολεί τις φλόγες. Και στο σημείο του κροτάφου , το όπλο του θεού. Μία δεξιόστροφος ρομφαία. Δίνω το περίγραμμα του μνημείου. Ο τάφος του Στρατηλάτη είναι εκεί. Δεν ανοίγει με ανθρώπινο κλειδί. Δεν μιάζεται από σύγχρονους τυμβορύγχους.


O τάφος του Αλεξάνδρου

O τάφος του Αλεξάνδρου. Το περίγραμμα στο λίθο. Παρατηρείστε το σχήμα της δίνης στο ωτίο. Πιθανότατα η σφραγισμένη πύλη. Αορνος πέτρα. Ην (του) ΔΙΑ. Αυτό είναι το πέμπτο , γνωστό , σημείο καμπής για την ιστορία της ανθρωπότητας.
Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
Η ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ 'ΤΕΡΑΤΑ' ΠΟΥ ΕΣΠΕΙΡΑΝ ΟΙ 201 ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΕΛΟΧΙΜ '
Θέλοντας να σταθώ στο έργο του ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΑΘΑΝΑΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ή ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ του ΜΑΚΕΔΩΝΑ, όπως τον ονομάζει ο Αγιος Παύλος , θυμίζω τα παρακάτω :
ο Αλέξανδρος κατά τον Πλούταρχον:
Ου γαρ ηδονήν ζηλών ουδέ πλούτον, αλλ'αρετήν και δόξαν, ενόμιζεν,όσω πλείονα λήψεται παρά του πατρός, ελάττονα κατορθώσειν δι'αυτού[…] εβούλετο μη χρήματα μηδέ τρυφάς και απολαύσεις, αλλ'αγώνας και πολέμους και φιλοτιμίας έχουσαν αρχήν παραλαβής. {5-5κ.ε}ο Φίλιππος είπε στον Αλέξανδρο, όταν δάμασε τον Βουκέφαλον : "Ω παί, φάναι, ζήτει σεαυτώ βασιλείαν ίσην. Μακεδονία γαρ σ' ουχωρεί." {6-8}
ο Αλέξανδρος θαύμαζε και αγαπούσε τον δάσκαλό του Αριστοτέλην :Αριστοτέλην δε θαυμάζων εν αρχή και αγαπών ουχ ήττον, ως αυτόςέλεγε, του πατρός, ως δι' εκείνον μεν ζων, διά τουτον δε καλώς ζων… {8-4} ο Αλέξανδρος είπε στους Αθηναίους, μετά τη μάχη της Χερώνειας: …αλλά και προσέχειν εκέλευσε τοις πράγμασι τον νουν την πόλιν, ωςει τι συμβαί η περί αυτόν, άρξουσαν της Ελλάδος. {13-2} δηλαδή : να προσέχουν πολύ τα πράγματα γιατί αν κάτι του συνέβαινε στην εκστρατεία κατά των Περσών, η Αθήνα θα είχε την εξουσία στηνΕλλάδα.

ο Αλέξανδρος πίστευε πως ο αυτοέλεγχος είναι σπουδαιότερος απότις στρατιωτικές νίκες :
Αλέξανδρος ως έοικε του νικάν τους πολεμίους το κρατείν εαυτούβασιλικώτερον ηγούμενος
O Δαρείος όταν άκουσε για τον μεγαλόφρονα τρόπο με τον οποίον ο Αλέξανδρος αντιμετώπισε τις συγγενείς του, είπε:

"Θεοί γενέθλιοι και βασίλειοι, μάλιστα μεν εμοί διδοίητε την Περσώναρχήν εις ορθόν αυθις σταθείσαν εφ' οις εδεξάμην αγαθοίς απολαβείν,ίνα κρατήσας αμείψομαι τας Αλεξάνδρου χάριτας, ων εις τα φίλταταπταί σας έτυχον. Ειδ'άρα τις ούτος ειμαρτός ήκει χρόνος, οφειλόμενος νεμέσει και μεταβολή, παύσασθαι τα Περσών, μηδείς άλλος ανθρώπων καθίσειεν εις τον Κύρου θρόνον πλην Αλεξάνδρου". {30-12,13} δηλαδή :Εύχομαι να κερδίσω αυτόν τον πόλεμο για να μου δωθεί η ευκαιρία να ανταμοίψω τον Αλέξανδρον για την συμπεριφορά του απέναντι στους συγγενείς μου που αιχμαλώτησε. Αλλά κι αν ακόμα ο χρόνος της βασιλείας μου τελείωσε, επειδή έτσι το θέλησε η θεία βούληση, μακάρι να μην κάτσει στον θρόνο του Κύρου άλλος εκτός από τον Αλέξανδρον
Oταν ο Παρμενίων εγκατέλειψε το πεδίο της μάχης των Γαυαγαμήλων,για να υπερασπίσει τις αποσκευές και τους υπηρέτες του μακεδονικού στρατού, από την επίθεση των Περσών, ο Αλέξανδρος είπε: Αυτός ουδ'εντός είναι των λογισμών, αλλ' επιλελήσθαι ταραττόμενον,ότι νικώντες μεν προσκτήσονται και τα των πολεμίων, ηττωμένοις δεφροντιστέον ου χρημάτων ουδ' ανδραπόδων, αλλ' όπως αποθανούνται καλώς και λαμπρώς αγωνιζόμενοι. {32-7}δηλαδή :Σίγουρα τρελλάθηκε ο Παρμενίων ! δεν σκέφτηκε πως αν νικήσουμε θααποκτήσουμε και τα όσα κατέχουν οι εχθροί, κι αν ηττηθούμε αυτό πουθα πρέπει να κάνουμε είναι όχι να σκεφθούμε για χρήματα και δούλους,αλλά πώς θα πεθάνουμε ένδοξα αγωνιζόμενοι λαμπρώς. έλεγε οΑλέξανδρος συγκρίνοντας την χαλαρή ζωή με τις κακουχίες της εκστρατείας "δουλικώτατον μεν έστι το τρυφάν, βασιλικώτατον δε τοπονείν". {40-2}
όταν του πρόσφεραν νερό με την περικεφαλαία στην έρημο, ενώ οστρατός του διψούσε :
"Αν γαρ αυτός πίω μόνος, αναθυμήσουσιν ούτοι [οι ιππεις]".θεασάμενοι δε την εγκράτειαν αυτού και μεγαλοψυχίαν οι ιππείς ανέκραγον θαρρούντα και τους ίππους εμάστιζον. Ούτε γαρ κάμνεις ούτε διψαν ουθ' όλως τους θνητούς είναι νομίζειν αυτούς, έως ανέχωσι βασιλέα τοιούτον. {42-10}
ο φιλόσοφος Ανάξαρχος εξηγεί στον Αλέξανδρο :
‘’Την Δίκην έχει πάρεδρον ο Ζεύς και την Θέμιν, ίνα παν το πραχθένυπό του κρατούντος θεμιτόν ή και δίκαιον


'ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΜΕΓΑΛΟΥ’ ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΠΙΓΡΑΦΗ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑ, ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΩΝ ΠΑΡΘΩΝ.ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΡΘΟΙ ( ΤΟ 'ΑΦΓΑΝΟΙ' ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΣΑΝ ΟΝΟΜΑ. ΜΟΝΟ ΑΥΓΑΤΙΣΜΕΝΟΙ... )ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ , ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ 'ΠΑΡΘΙΑ'. ΤΟ ΚΕΡΑΣ ΤΗΣ ΑΜΑΛΘΕΙΑΣ , Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ 'ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ 'ΑΡΠΑΚΩΝ' ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ ΠΡΟΤΕΡΟΝ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ.
ΦΕΡΩΝ ΑΠΟΚΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΓΔΑΡΜΕΝΗ ΚΕΦΑΛΗ ΛΕΟΝΤΟΚΕΦΑΛΟΥ ΝΕΦΕΛΗΜ
Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ , Ο ΦΟΒΟΣ ΤΟΥΣ ....
ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ,
ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΘΑΝΑΙ ...
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΘΕΙΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ.
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΛΙΜΟΝΟ ΤΟΥΣ.
ΑΛΛΑ, ΦΕΥ...
ΑΛΙΜΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΔΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥΣ.
ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΑ ΣΚΩΛΙΚΕΣ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ...
Αυτούς που πρόδωσαν και προδίδουν τον επι μυριάδες ετών, τον αγώνα των Ελλήνων κατά των ανθρωποφάγων, αρνητών του ΘΕΟΥ νεφελήμ. Και των λοιπών Κρόνιων δούλων. 



To μνημείο που έστησαν οι Τούρκοι, στο Εσκί Σεχίρ , μετά τη μάχη με τον Ελληνικό στρατό το 1922. Ενας στρατός που δεν νικήθηκε ποτέ. Που εκδιώχθηκε από ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. Από τα μιαρά έθνη του βασιλέα Αχουρα Μάζδα. Του ανέκαθεν βασιλέα των Περσών .
Παριστά Νεφελήμ που έχει σπάσει τη μέση κάποιου δύστυχου Ελληνα μαχητή.
ΞΥΠΝΑΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΞΥΠΝΑΤΕ ΤΟΥΡΚΟΙ.Η NEMESIS ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΨΗΛΑ KAI ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ H ΔΩΔΕΚΑΣΤΗΛΗ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ
Ένα συγκλονιστικό ιστορικό γεγονός που αποδεικνύει την αξία που απέδιδαν οι Δωριείς στις έννοιες της Τιμής, της Πίστεως, της Αξιοπρεπείαςκαι την έως θανάτου υπεράσπισιν αυτών, αναφέρει ο Ηρόδοτος (Κλειώ 82).
Έτος 546 π.Χ. Η Σπάρτη βρίσκεται σε πόλεμο προς το ’ργος.Προς αποφυγήν αιματοχυσιών για την διαφιλονικούμενη κοιλάδα της Θυρέαςστην Αρκαδία, Σπάρτη και ’ργος συμφωνούν να πολεμήσουν εκατέρωθεν 300 οπλίτες μόνον. Το υπόλοιπο των στρατών απεχώρησε.
Στη φονικότατη μάχη που ακολούθησε φονεύθησαν πάντες πλην τριών οπλιτών : εκ των Αργείων ο Αλκήνωρ και ο Χρομίος και εκ των Σπαρτιατών ο Οθρυάδης. Ο Αλκήνωρ και ο Χρόμιος, έφυγαν από το πεδίο της μάχης για να ανακοινώσουν τη νίκη τους στο ’ργος. Ο δε Οθρυάδης, τραυματισμένος εσκύλευσε τα σώματα των νεκρών Αργείων (συγκέντρωσε τον οπλισμό τους) και με τα λάφυρα έστησε Τρόπαιο. Με το αίμα του έγραψε στο τρόπαιο που έστησε : " ΚΑΤ' ΑΡΓΕΙΩΝ".
Μη θέλοντας να γυρίσει στην Σπάρτη μόνος αυτός ζωντανός από τον Στρατό των 300, αυτοκτόνησε δίπλα στους νεκρούς συμπολεμιστές του...

ΠΗΓΗ = http://mhnpetaslefta.blogspot.gr/2014/10/h-apagoreumenh-istoria-kai-megas-alexadros.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου