Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014

Από των ματιών Σου αειφεγγή σμαραγδένιο ήλιο



Ένα μειλίχιο χαμόγελο
Με πλημμύρισε
Όταν είδα την απάντηση σου
στην σταλθείσα
προ ημερών
επιστολή μου.
Η Ιωνική ασπίδα
των σκέψεων μου
Ήρεμη.
Οι θύελλες και οι κεραυνοί
απαλύνουν
πια το μέλλον Μου.
Η γλώσσα σου
είναι το σπαθί
των θεών
στην σύνεση
της  αλήθειας
των αλλεπάλληλων
σχισμένων
πέπλων σου
των εκ γενετής
σου βιωμάτων.
Με αρωγούς  Μου
Τις τρεις Χάριτες
Και τα δία λάφυρα
Της ψυχής Σου
Ανέλιξα.  
Σε κρυστάλλινο πνεύμα
Και χορδίζοντας δέος
Εκ του ήχου της καρδιάς Σου
Στο διάβα των αιώνων
το φως της ψυχής Μου
εξασφάλισα.
Από των ματιών σου
Αειφεγγή
Σμαραγδένιο Ήλιο. 

Από την ποιητική συλλογή του Ομήρου Ερμείδη, με τον τίτλο «Ο Αηρκλής στην αναμονή της Δηϊάνειρας έπειτα από 14.000 χρόνια» [2014] .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου