Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

3 Ενεργειακά μυστικά για να καθαρίζετε το σπίτι σας η τον χώρο εργασίας σας…




Να θυμάστε ότι είναι πολύ σημαντικό από καιρού εις καιρόν να εξισορροπείτε και να καθαρίζετε την ενέργεια του σπιτιού σας όπως καθαρίζετε και το δικό σας ενεργειακό πεδίο. Οι επισκέπτες στο σπίτι σας μπαίνουν βγαίνουν , υπάρχουν διαφωνίες και συζητήσεις για αρνητικά θέματα και αυτές οι ενέργειες μπορούν να ταρακουνήσουν και να διαταράξουν την ενεργειακή αρμονία του σπιτιού σας.



Υπάρχουν πολλά είδη καθαρισμού που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε...…



1. Η καθαριότητα με φασκόμηλο




Ο αγαπημένος μου τρόπος καθαρισμού και εξισορρόπησης της ενέργειας του σπιτιού μου είναι με τον φυσικό τρόπο του αρωματικού φασκόμηλου.



Βάλτε το σε ένα σταχτοδοχείο και κάψτε το . Καπνίστε όλα τα δωμάτια του σπιτιού σας με τον καπνό που θα βγαίνει από το φασκόμηλο, λέγοντας συγχρόνως την φράση: "Ιερό φασκόμηλο καθάρισε το σπίτι μου".




2. Καρβουνάκι και θυμίαμα




Όταν χρειάζομαι να κάνω ισχυρό καθαρισμό στο σπίτι μου τότε το κλασικό κάπνισμα με το θυμίαμα είναι ότι πρέπει.



Πάρτε καλό θυμίαμα από ρετσίνι και θυμιάστε καλά τον εαυτό σας και όλο το σπίτι σας , τα μπαλκόνια , παντού. Όσο κάνετε αυτό να λέτε και από μέσα σας και την αγαπημένη σας προσευχή για να ενισχύσετε το αποτέλεσμα.








7. Προστασία




Είναι πολύ σημαντικό να ακολουθήσετε τον καθαρισμό με μια άσκηση προστασίας. Επιλέξτε μια της αρεσκείας σας ή πείτε αυτή την προσευχή.



Ζητώ και επιτρέπω στο θεϊκό φώς να καθαρίσει, να εξισορροπήσει και να με προστατεύσει από τώρα και στο εξής.

Ζητώ από το θεϊκό φώς να θεραπεύσει και να γεμίσει τα κενά της αύρας μου

Ζητώ από το θεϊκό φώς να σχηματίσει μια προστατευτική δέσμη φωτός γύρω μου.



Είμαι ευγνώμων για όλα. Αμήν.




πηγή: http:/coachforenergι.bloggspot.gr
 http://gateoflight.blogspot.gr/search/label/7%20%CE%95%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC%20%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%BD%CE%B1%20%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CF%84%CE%B5%20%CF%84%CE%BF%20%CF%83%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B9%20%CF%83%CE%B1%CF%82%20%CE%B7%20%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%BF%20%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82%20%CF%83%CE%B1%CF%82%E2%80%A6

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου